Mr. Moody Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Denne selgeren selger en T-Mobile G1, riktignok dyrt, men jeg lurer allikevel, grunnet mange amerikanske selgere som svindler deg. Annonse: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...ll&tot=null Så det jeg lurer på da, noen som har erfaring med selgeren? Takker for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Huff, slike situasjoner kan være vanskelige. Men jeg råder deg til og ringe personen og snakke med han. Da får du et mye bedre bilde om hvordan person er. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Men personen snakker ikke norsk, har ikke norsk adresse, eller telefonnummer ... regner da også med at telefonen blir sendt fra utlandet? Hvordan går det da med toll osv? Edit: Men ser han også tilbyr henting i oslo/tønsberg -og dette er jo veldig bra, da kan man sjekke produktet før man betaler. Endret 22. mai 2009 av Blunderguff Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Ja, du sier noe der. Men har de ikke slik betalingsgaranti da ? Og hvordan mener du skal kunne svindle da ? Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Du hørte vel om iPhone-saken i forbindelse med lansering av iPhone 3G, betaling på forskudd, og no phone... MEn får heller sjekke om det går an å møte han i Oslo. Og med frakt skulle han skrive annen verdi på den, for å unngå toll.. BTW Espen, oss fans i mellom, Arsenal <3 Endret 22. mai 2009 av Android09 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Jo, det blir nokk veldig dyrt. Jobben min betaler mobilregningene mine så jeg glemmer en gang i blandt ut at det faktiskt koster og ringe Endret 22. mai 2009 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Møt han for henting, like greit å være på den sikre siden. Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Lucky bastard Ellers er det vel bare å betale med PayPal, for der kan man få pengene igjen, right? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Ellers har vel FINN en betaling-garanti ordning som sikkert virker bra. 1. Kjøper og selger blir enige om å benytte FINN betalingsgaranti 2. Kjøper setter inn penger på en sperret konto (FINN-PAYEX konto) 3. Selgeren sender varen 4. Kjøperen får varen 5. Selger får utbetalt penger fra den sperrede kontoen 6. Handelen er avsluttet Les mer Endret 22. mai 2009 av Blunderguff Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Takk for den, Blunderguff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå