hean Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Vet ikke helt om dette er rett kategori men tar sjansen. Lurer på hva man kan finne på morsomt i Ålesund, svar gjerne med både aktivitet, sted og med en link. Tenker da på omtrent ALT som tenkes kan, de fleste av oss er intressert i fiske uten at det trenger å spille en stor rolle. Hva med rafting, fallskjermhopping, etc, finnes det muligheter for slikt? INGEN forslag er dårlig, ta gjerne en brainstorming! Lenke til kommentar
ara92 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Du kan shoppe på MOA storsenter, en av Norges største storsenter. Det finnes også et "ganske" stort akvarium som er fint og flott mener jeg. Jeg var der for 9-10år siden vet ikke om det finnes der lenger. Hvis du søker på Ålesund akvarium, så skal det dukke opp. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Ålesund ligger nært Sunnmørsalpene, mange fine turer, men i overkant med snø ennå... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hva med en laserkrig eller litt gokartkjøring? Lenke til kommentar
Helgi Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Nyflyttet til byen? Det er endel friluftslivaktiviteter her, men du må vel ha interesser i det for å gjøre dem. Er du friluftsliv mann/kvinne så har vi ett jaktlag oppe som nok kunne trengt nytt blod, ellers har du sunnmørsalpene du kan gå. Eller mindre turer som sukkertoppen og fjellstua. Ellers er her en Laser Zone, Go Cart i Olsvika. - Og da sto jeg stille på flere forslag. Lenke til kommentar
hean Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Takker for alle svar, er ikke nyinnflyttet nei men skal oppholde og underholde noen der i ett par dager. Lenke til kommentar
Eivar Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 ikke en dritt.. dårlig idé å dra dit.. gru deg :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå