phax Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Dette tilbudet er jo rimelig drøyt, bytter gladelig inn fire spill mot utstyret alene. Har flashet xboxen uansett så. Men er vel sannsynligvis tømt de fleste plasser nå vil jeg tro.. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Gamestop på Gulskogen senteret i Drammen hadde 2-3 igjen rundt kl 5 idag Prøv å ring imorgen om du er i nærheten. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg har ikke ord, jeg har bare høyresokker! Til dere som ikke skjønte den (slik som jeg tok den iallefall), klikk her. (helt til slutt) Lenke til kommentar
toxicpete Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg har ikke ord, jeg har bare høyresokker! Til dere som ikke skjønte den (slik som jeg tok den iallefall), klikk her. (helt til slutt) Haha, godt jobbet! Du fant min lille Øystein Sunde tribute ja Din humplepung! Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Klar 9'er fra meg! GT sine trommer virkert uten probelm hos meg! Jeg savner funksjons som kan lære meg å bruke eks trommer.. det kommer sikkert fort inn i hendene men å spille første sang hvor alle 5 brukes og ikke helt orientert om hva som er hva så gikk det ikke bra.. blikket festet på tv og traff jo nesten ikke en eneste riktig.. men dette kommer seg nok med litt øvelse... så på trommer er overgangen mellom beginner og easy STOR da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg