Gå til innhold

Anmeldelse: Guitar Hero: Metallica (X360)

Anbefalte innlegg

I morra skal jeg av gårde og kjøpe hele GH:WT-pakka og GH:M. :D

Ta en liten titt her så kanskje du "sparer" noen kroner hvis du har muligheten :)

Startet spillet selv for noen timer siden og det er fryktelig moro for å si det pent!

Hva med gamle titler som Motorstorm, får man byttet inn det?

Så på ekskluderingslista og det var ikke der, men...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun jeg snakket med sa lenge de ikke sto på listen så var vist alt i orden. For jeg spurte om å bytte inn GH:WT siden det følger med i pakken så byttet jeg jo inn bare tre spill :), men det var ikke noe problem vist så lenge det ikke sto på listen.

Lenke til kommentar

Eg har fått bytta inn alt som ikkje står på lista. Det dårlegaste var nok Sega Tennis elns. som fulgte med ein Xbox eg kjøpte. Ikkje verdt ein femtilapp, men genialt til å bytte inn på tilbod som dette. Å bytte inn spel og få penger eller gåvekort er ikkje verdt det, men ved innbytte er det mykje å spare.

Lenke til kommentar

Tusen takk for tipset Manx! Dro ut ca 10 minutter etter jeg leste det, og nå har jeg hele pakken med meg hjem igjen :p. Bytta inn Table Tennis, Project Gotham Racing 3, Forza Motorsport 2 og Need for Speed: Pro street i en versjon som egentlig ikke er for salg separat (var bundla med boxen min :p).

Så nå ler jeg bare rått :D

Lenke til kommentar
Noen tilbud ute å går som innebærer 1 gitar og spillet? Vil ikke paye 800 kr for noe jeg ikke vil ha.

Har Spaceworld i Storgata fortsatt åpningstilbud imorgen?

Vet at Lefdal kjører kampanje på alle konsollene.

a) Bare spillet

b) Spill + gitar

c) Spill + fullt bandutstyr

Rock on :)

Lenke til kommentar

Slo like godt til på tilbudet til Gamestop. Halo 3, Saints Row 2, Gears of War og Fable 2 for Guitare Hero World Tour med mikrofon, trommer, gitar og Guitar Hero Metallica med gitar. Spesielt med tanke på at alle spillene var bestilt fra play.com, og kosta tilsammen rundt 500kr :)! Sparte 1300kr, god handel!

Lenke til kommentar

Har startet på GH Metallica her nå og kan ikke si at jeg deler samme entusiasme som anmelderen.. foreløpig hvertfall. Hittil har det vært utrolig mange ensformige og direkte kjedelige sanger å spille. Håper det løsner etterhvert.

Utifra førsteinntrykket mitt så er World Tour og Rock Band 2 langt bedre sammensatt en denne versjonen.

Lenke til kommentar
Har startet på GH Metallica her nå og kan ikke si at jeg deler samme entusiasme som anmelderen.. foreløpig hvertfall. Hittil har det vært utrolig mange ensformige og direkte kjedelige sanger å spille. Håper det løsner etterhvert.

Utifra førsteinntrykket mitt så er World Tour og Rock Band 2 langt bedre sammensatt en denne versjonen.

Man må jo selvfølgelig like sangene til Metallica eller ihvertfall stilen og sjangeren. Hvis du er mer på hip-hop eller pop-siden, så blir det litt feil.

Lenke til kommentar
Slo like godt til på tilbudet til Gamestop. Halo 3, Saints Row 2, Gears of War og Fable 2 for Guitare Hero World Tour med mikrofon, trommer, gitar og Guitar Hero Metallica med gitar. Spesielt med tanke på at alle spillene var bestilt fra play.com, og kosta tilsammen rundt 500kr :)! Sparte 1300kr, god handel!

Forstår ikke at du føler det at du har gjort noen god deal her :p

Jeg kan til nøds forstå at folk bytter inn dårlige/gamle spill ved slike tilbud, men de spilla du bytta igjen er jo å forstå som ordentlige AAA-titler. (Halo 3 er for meg personlig kanskje et lite unntak.)

Kjøpte meg spillet i dag, og er ganske fornøyd. Synes riktignok Metallica selv har gjort en elendig job i å velge ut sanger fra andre band, her finnes det mye piss - for å si det stygt. Og uansett hvor engasjerende sangene er klarer jeg ikke helt å bli fenget i samme grad som i mine yngre dager, selv om jeg stort sett koser meg med dette spillet.

(Jeg har spilt til døde GH 1-3, Rock Band, Rock Band ACDC, Guitar Hero: WT og nå dette.)

Lenke til kommentar
Liker musikken så det er ikke det som er problemet. Ensformige sanger blir fort kjedelig å spille selv om det er bra musikk å lytte til.

Er litt enig i dette, også derfor spillet fikk 8 fremfor 9.

For hardbarka Metallicafans tror jeg kommentaren din er som en real trøkk 16 under beltestedet. Jeg derimot, jeg forstår.

Men slik må det nok bli når spillet fokuserer hovedsakelig på ett band.

Om jeg skulle få slengt inn et ønske for neste GH spill som fokuserer på ett eller noen få band, må det bli:

"Guitar Hero: Muse, Franz Ferdinand, Mudvayne, Marilyn Manson, Rage against the machine & System of a down"

Kunne den mikstur behaget herren?

Vil forøvrig takke alle for tilbakemeldinger!

Lenke til kommentar
Om jeg skulle få slengt inn et ønske for neste GH spill som fokuserer på ett eller noen få band, må det bli:

"Guitar Hero: Muse, Franz Ferdinand, Mudvayne, Marilyn Manson, Rage against the machine & System of a down"

Kunne den mikstur behaget herren?

:!:

Absolutt, krysser fingrene for dette blir neste utgivelse!

Lenke til kommentar
Er litt enig i dette, også derfor spillet fikk 8 fremfor 9.

For hardbarka Metallicafans tror jeg kommentaren din er som en real trøkk 16 under beltestedet. Jeg derimot, jeg forstår.

Men slik må det nok bli når spillet fokuserer hovedsakelig på ett band.

16 under stemmer nok bra. Eg er ikkje die-hard Metallica-fan, men har høyrt mykje på dei og er heilt i ekstase over å slå laus på trommene etter låtene. Det er heilt rått.

Eg ville hatt ein blanding av metal, rock, speed metal og isntrumental. Buckethead, Dragonforce, Metallica, Iron Maiden, Megadeth, Porcupine Tree, Steve Vai, Slayer.

Lenke til kommentar

Forstår ikke at du føler det at du har gjort noen god deal her :p

Jeg kan til nøds forstå at folk bytter inn dårlige/gamle spill ved slike tilbud, men de spilla du bytta igjen er jo å forstå som ordentlige AAA-titler. (Halo 3 er for meg personlig kanskje et lite unntak.)

Kjøpte meg spillet i dag, og er ganske fornøyd. Synes riktignok Metallica selv har gjort en elendig job i å velge ut sanger fra andre band, her finnes det mye piss - for å si det stygt. Og uansett hvor engasjerende sangene er klarer jeg ikke helt å bli fenget i samme grad som i mine yngre dager, selv om jeg stort sett koser meg med dette spillet.

(Jeg har spilt til døde GH 1-3, Rock Band, Rock Band ACDC, Guitar Hero: WT og nå dette.)

Jeg kjøpte spillene for 500kr tilsammen fra Play.com. Om jeg ville trengt de senere, så kjøper jeg dem. Har spilt igjennom alle de, kommer ikke til å spille dem igjen heller. Føler at jeg gjorde en veldig god deal :)

Lenke til kommentar

Eg bytter inn spel eg veit det er minimal sjanse eg kjem til å bruke seinare. GH/RB-spela gjev eg neppe vekk, unntatt det eine GH:WT, treng ikkje to. Det er få spel eg vil behalde fordi eg veit eg kjem til å spele dei seinare. Akkurat no er det faktisk kun GH/RB og Gears of War 1/2.

Lenke til kommentar

Jeg tok den siste på Sørlandssenteret i Kristiansand til 360. Bytta inn Tony Hawk: American Wasteland, Star Trek: Legacy, Stuntman Ignition og COD 2. Alle spill jeg kjøpte for 99-149 kroner. Ville aldri spilt de igjen uansett.

Har begynt såvidt på Guitar Hero: Metallica (WT får komme senere), og må si jeg liker meg. Bass og gitar er gøy, trommer er sykt utfordrende, men vokalen interesserer emg ikke stort.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...