toxicpete Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Metallica har mang en ødelagt trommehinne på samvittigheten og nå inntar de stua di. Pass opp! Les mer Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jepp, veldig morsom. Akkurat den entusiasmen man burde ha når man anmelder dette spillet! Lenke til kommentar
Redhead93 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Fikk vi noen begrunnelse på hvorfor det "bare" ble 8/10? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Ah, nå føler jeg at jeg bare må svi av pengene mine på dette spillet! Flott anmeldelse! Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Er ikke glad i Guitar Hero, har et vanlig forhold til Metallica, er ikke noe blodfan av dimensjoner, men allikevel var det morro å lese anmeldelsen! Applaus til denne EDIT: (Er det slik applaus skrives?) Endret 22. mai 2009 av kjermy Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Det heter "bassist", ikke "basspiller"! Ellers flott anmeldelse. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Trommer på GH:M er så heftig at eg har ikkje ord. Å slå laus til Enter Sandman og Master of Puppets er ubeskriveleg, må prøvast! Lenke til kommentar
kfs Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Guitar Hero er konge og det er metallica og! Må jo haes Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 King Diamond er ikke engang nevnt? Hmpf... drittanmeldelse. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) I morra skal jeg av gårde og kjøpe hele GH:WT-pakka og GH:M. EDIT: Og nei, det er ikke BARE på grunn av denne anmeldesen, selv om den toppet det hele. Endret 22. mai 2009 av Knewt Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 I morra skal jeg av gårde og kjøpe hele GH:WT-pakka og GH:M. Ta en liten titt her så kanskje du "sparer" noen kroner hvis du har muligheten Startet spillet selv for noen timer siden og det er fryktelig moro for å si det pent! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Det var den jeg tenkte på, ja. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Oi, det var jo et voldsomt tilbud. Nå begynte tankene å surre her. Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Dette spillet holder et mye høyere nivå enn tidligere Rock Band og GH-spill. Helt klart. Har man sansen for Metallica i det hele tatt er dette et bombesikkert kjøp. Svært mange klassikere er inkludert, og set-listen fra gjesteband er ganske god (War Ensemble? JA TAKK!!). Lydkvaliteten er helt topp. Det virker som om alt er tatt fra master-tape i hvertfall. Expert+ er villt. Å spille dobbeltpedal er dritmoro Dyer's Eve tar knekken på de fleste Over det hele er også vanskelighetsgraden den god del høyere enn de andre spillene. Endret 22. mai 2009 av TheMaister Lenke til kommentar
toxicpete Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Fikk vi noen begrunnelse på hvorfor det "bare" ble 8/10? Vippet mellom 8 og 9, men endte på en åtter fordi jeg føler at spill som får 9 eller 10 virkelig er typisk legendariske titler man vil prate med sine barnebarn om. Dette spillet er ikke legendarisk, det er bare vanvittig tøft! Dessuten er det et ledd i en rekke relativt like spill, så hjulet er ikke blitt funnet opp på nytt med GH:Metallica, det er bare blitt rånet ganske kraftig Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Hvordan får jeg tak i dette billigst mulig til en Wii? Jeg er kun interessert i trommer, og har ingenting bortsett fra en Wii fra før av. Kul anmeldelse (som alltid fra Peter). Endret 23. mai 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Noen tilbud ute å går som innebærer 1 gitar og spillet? Vil ikke paye 800 kr for noe jeg ikke vil ha. Har Spaceworld i Storgata fortsatt åpningstilbud imorgen? Lenke til kommentar
Halvordinho Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Er GH:M ute ?? :S:S isåfall er det på elkjøp? xD Lenke til kommentar
Karamell2 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 OT warning Som et apropos kan vi jo minnes at: Death Magnetic Guitar Hero kom jo ut for lenge siden, faktisk 09-2008, og lyden er bra ja. Mye bedre enn på CD/LP. Så de gutta i spillbransjen fikk nok et annet råmateriale enn platestudioet endte opp med, takket være idiotene Greg Fidelman og Andrew Scheps. Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg