Gå til innhold

Buksekjøp nå som sommern nærmer seg


Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er riktig sted å legge inn en forespørsel om buksekjøp, men det er i så fall bare å flytte emne hvis det skulle være nødvendig.

 

Budsjett: 1,5 til 2K

Kjønn: Mann, høy og tynn kan man vel si.

 

 

Hva?

 

Planlegger å investere i en plain sommerbukse som man kan bruke til en helt vanlig sommerdag. Jeg er fan av ganske slim-fit bukser som man kan kombinere med diverse Piquer, Cardigans etc.

 

Åpen for alt som f.eks, chinos og jeans.

 

Noe ala dette:

 

Modern_Amusement_chinos_in_biege.JPG

Skulle gjerne hatt en bukse som var litt mer slim spesielt nederst, men dette var det beste jeg fant sånn i farten.

 

 

Noen tips på hvor og eventuelt hvilke bukser som ville egnet seg best til denne beskrivelsen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar.

 

Snaffle: Sjekket ut NN07 Spring & Summer og må si meg veldig fornøyd med resultatet:)

 

AnewZ: Har en del jeans fra før av, så siktet vel egentlig mer til Chinos. Har ikke sjekket ut chinosene du anbefalte ennå, men edit kommer.

Endret av Unlimited-_-
Lenke til kommentar
Takk for svar.

 

Snaffle: Sjekket ut NN07 Spring & Summer og må si meg veldig fornøyd med resultatet:)

 

AnewZ: Har en del jeans fra før av, så siktet vel egentlig mer til Chinos. Har ikke sjekket ut chinosene du anbefalte ennå, men edit kommer.

 

" Åpen for alt som f.eks, chinos og jeans. " :) Du finner velour sine på grandpa.se.

Lenke til kommentar

En liten skriveleif da vet du. Visste ikke helt om jeg bare skulle skrive chinos eller jeans så dro med begge, men da har vi fått konkludert det : )

 

Absolutt noe kult der og, men falt litt for NN07 chinosene så regner med at kjøpet blir å finne der.

Endret av Unlimited-_-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...