Unlimited-_- Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Vet ikke om dette er riktig sted å legge inn en forespørsel om buksekjøp, men det er i så fall bare å flytte emne hvis det skulle være nødvendig. Budsjett: 1,5 til 2K Kjønn: Mann, høy og tynn kan man vel si. Hva? Planlegger å investere i en plain sommerbukse som man kan bruke til en helt vanlig sommerdag. Jeg er fan av ganske slim-fit bukser som man kan kombinere med diverse Piquer, Cardigans etc. Åpen for alt som f.eks, chinos og jeans. Noe ala dette: Skulle gjerne hatt en bukse som var litt mer slim spesielt nederst, men dette var det beste jeg fant sånn i farten. Noen tips på hvor og eventuelt hvilke bukser som ville egnet seg best til denne beskrivelsen? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Slimfit chinos er vel det du er ute etter. NN07 har noen som sikkert ville passet deg bra. Prisen ligger på tusenlappen, og du får kjøpt over alt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Om du er ute etter denim jeans, så har Acne, ToS osv helt greie bukser til rundt 1000,-. Av chinos har også velour noen bra til under 1000,-, disse får du kjøpt på Volt. Lenke til kommentar
Unlimited-_- Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Takk for svar. Snaffle: Sjekket ut NN07 Spring & Summer og må si meg veldig fornøyd med resultatet:) AnewZ: Har en del jeans fra før av, så siktet vel egentlig mer til Chinos. Har ikke sjekket ut chinosene du anbefalte ennå, men edit kommer. Endret 22. mai 2009 av Unlimited-_- Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Takk for svar. Snaffle: Sjekket ut NN07 Spring & Summer og må si meg veldig fornøyd med resultatet:) AnewZ: Har en del jeans fra før av, så siktet vel egentlig mer til Chinos. Har ikke sjekket ut chinosene du anbefalte ennå, men edit kommer. " Åpen for alt som f.eks, chinos og jeans. " Du finner velour sine på grandpa.se. Lenke til kommentar
Unlimited-_- Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) En liten skriveleif da vet du. Visste ikke helt om jeg bare skulle skrive chinos eller jeans så dro med begge, men da har vi fått konkludert det : ) Absolutt noe kult der og, men falt litt for NN07 chinosene så regner med at kjøpet blir å finne der. Endret 23. mai 2009 av Unlimited-_- Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Husk at du kan få jeans i forskjellige farger også da Ikke bare standard washed blue, mener jeg. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Ville sjekket ut chinos fra Filippa K og hvis jeg var deg. Omtrent samme passformen som på NN, men det er mye færre som har dem. Har et par selv, og er veldig fornøyd. Koster rundt 1200. Lenke til kommentar
Unlimited-_- Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Høres bra ut.. Skal sjekke det ut til helgen regner jeg med : ) Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 snaffle og jeg har de chinosene fra Filippa K. Bra greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå