Nidaroo Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Sitter her med en nesten som ny Samsung SGH-T100 som tydeligvis er gammel. Fikk den av min søster for mange mange år siden. Og jeg lurer egentlig på hvor gammel denne telefonen er, når den kom ut ol. Da telefonen var relativt ny hugser jeg at det var snakk om at "telefonen er den første med den og den specs.. Var først og fremst snakk om fargeskjerm da". Noen som kan bekrefte dette? Og er det noe verdi i denne telefonen idag? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Eller er telefonen klar for søppelfyllingen? ^^ Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Minner! Husker jeg kjøpte meg Nokia 7210. Endelig skulle jeg få prøvd ut fargeskjerm! Det ble en stor skuffelse. Hoppet derfor over på T100, som med sin strålende TFT-skjerm satt 7210 godt på plass. Samsung var virkelig skjermkongen det året. Men tror nok ikke bruktverdien, nå mange år etter, er særlig høy desverre Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Ok, kanskje bare ha den som et slags minne ja. Er jo ikke dårlig skjerm på den nei, tatt i betraktning til alt annet som var på markedet da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Lurer på om ikke jeg har hatt en slik. Hadde i hvert fall en Samsung en gang med en ringetone som het "Talkshow". Fantastisk driv over den låta. Ta vare på den!!! Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Stilig telefon igrunn. Når kom telefonen egentlig? 2001? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå