Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Betatt av en kompis av storebror :/

Gjest Guest_Andrea_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Andrea_*

Er blitt betatt av en kompis av storebroren min og han gir samme signaler tilbake til meg. Problemet er at alltid så hører mann at å prøve seg på venner av søsken og motsatt er FY, FY. Jeg tenker på ham døgnet rundt og ser han veldig ofte, så å bare glemme ham blir ikke lett, men må jeg, så må jeg. : (

Hva syntes dere, burde jeg prøve og se hva som skjer, eller er det fyfy?

Hvordan ville dere reagert om dere var broren min?

Ps: Han er 18 og jeg er 16.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Andrea_*

Vi er ganske gode venner til søsken å være og da føler jeg meg på en måte slem når jeg prøver meg på kompisen hans. Så tenker jeg også; unner han meg ikke en så snill og herlig gutt, han har jo tross alt sagt at han er stolt over at jeg er søsteren hans og at jeg er en utrolig snill person.

Men en ting som kan bli litt kleint er hvis det blir noe mellom meg og han, så kommer jeg til å gå på fester og "slappe av kvelder" med broren min. :s

Takk for svar i allefall, det hjelper på usikkerheten :)

Lenke til kommentar

Foreslår at du tar en prat med broren din og hører hva han har å si om saken.. Hvis han er negativ, burde du la være.. om han sier han ikke har noe imot det, er det jo bare å kjøre på. Koselig at han sier slikt om deg =)

Fester med broren din burde ikke bli noe problem, med mindre det er veldig intime fester. "Slappe av kveldene" måtte du bare prøvd og sett hvordan ble, også tatt det derfra.. hvis det viser seg å bli kleint, er det jo bare å la være og dra..og heller treffe han fyren andre steder =)

Lenke til kommentar
En løsning er jo da at dere er sammen alle tre.

Det er en jævlig dårlig løsning. =D

Det viktigste å huske på i en sånn situasjon er å holde de to adskilt og ikke ha noe imot at kompisen er på besøk for å være med broren din og ikke for å være med deg. Hvis du klarer dette og samtidig ikke "stjeler" kompisen slik at broren din blir sittende igjen alene så kan det gå greit.

Lenke til kommentar

Hvor lenge har storebroren din og ham kompisen vært venner?? Hør litt med bror din om hva han hadde ment om hvis det hadde skjedd at du hadde blitt sammen med kameraten. Tenk på at det tross alt er storebror din det er snakk om her og at du kan ødelegge vennskapet for bror din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...