Madeo Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Har en bærebar HP PC. den er 17", og ca ett år gammel. Har lest litt rundt her, og tenkte at jeg hvertfall kunne klokke prossesoren min litt har ALDRI gjort dette før, kan noen hjelpe meg i gang? Ha en Intel Centrio Duo Processor, mer vet jeg ikke.. Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 fant overklokkingscafeen.. tror jeg skal lese litt mer nå Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Bare å glemme hele greia med en FS maskin.... Men det skader jo ikke å lese så lærer du kanskje noe til neste gang du skal kjøpe maskin. Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Bare å glemme hele greia med en FS maskin.... Men det skader jo ikke å lese så lærer du kanskje noe til neste gang du skal kjøpe maskin. Hva er en FS-Maskin? gidder ikke å late som om jeg vet noe jeg ikke gjør Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 mente hp, bare gammel vane som fikk meg til å si fs (Fujitsu simens) Uansett så er ikke bærbare egnet for overklokking, men det går selvfølgelig an å prøve. F.eks med RivaTuner for klokking av grafikk. Hjelper om du finner ut hvilken maskin du har. Prøv f.eks SIW eller se under maskinen din. Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 mente hp, bare gammel vane som fikk meg til å si fs (Fujitsu simens) Uansett så er ikke bærbare egnet for overklokking, men det går selvfølgelig an å prøve. F.eks med RivaTuner for klokking av grafikk. Hjelper om du finner ut hvilken maskin du har. Prøv f.eks SIW eller se under maskinen din. Har en HP Pavilion dv9000. Men hvis du mener at det er unsafe, orker jeg ikke.. ot: hvor mye må man legge i stasjonær nå, for å få noe som drar litt? (må klare E:TW bra) har ikke kjøpt PC på lenge Siste jeg kjøpte var denne laptopen til 15 k, aldri wasta mer penger i hele mitt liv.. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Anbefaler at du tar en tur over til Anbefaling Kjøp og Salg forumet her på HW.no, og leser litt der. Du får en ganske grei stasjonær pc til 5-6 tusen kroner i grunn. Eller du kan ta helt av også kjøpe deg noe som virkelig virker til 10-12 tusen kroner. Men 5-6 tusen bruker å holde til ganske mye ytelse, bare man ikke MÅ ha det nyeste og det beste, slik som en del entusiaster. PS: Personlig har jeg ikke noe imot å bruke mye, mye penger på hardware, men har full forståelse for at ikke alle andre har det på samme måten. PS2: FS kunne jo ha stått for FerdigKjøpt maskin de er jo ofte vanskelig å gjøre noe med, både stasjonære og bærbare. I alle fall de som kommer ferdig fra de store produsentene. Et ferdig bygg fra Komplett har man større frihet med, men det regner jeg heller ikke som FS, selv om kanskje andre gjør det. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 FS burde stått for FaenSkap I allefall i entusiasters øyne. Jeg hadde ikke rørt en slik maskin nei, duger kanskje til server men ikke noe mer. Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Haha. Takk for tips, mulig at det blir FS-Maskin (fordi jeg har noe jeg skal bytte hos siba, da har jeg litt å gå på) men 5-6 tusen på komplett høres ikke så dumt ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå