iqlizer Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hei, lurer på om det er noen som vet om et bra Engelsk-Spansk oversettelses programm til PC. Det skal ikke kreve internett og skal fungere offline. Jeg er ikke ute etter en "enkel" ordbok, men et programm som oversetter tekster. Noen som vet om noe? har prøvd å google, men finner bare programmer som krever internett. Takk. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Systrans krever internett. Jeg har også lett etter et Engelsk-Spansk offline-program, men har ikke funnet noe som har fungert godt. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Fant det jeg så etter. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Fint om du deler det med oss andre Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Fint om du deler det med oss andre Programmet heter "Language Engineering Power Translator", søk på google så finner du det nok;) Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Til opplysning er oversettelsesprogrammer ikke tillatt, hverken på eksamen eller heldagsprøver. Dersom du vekter stryk grunnet fusk og dårlig karakter opp mot hverandre, antar jeg at du velger riktig. Eller ikke, men du er i alle fall advart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå