mariu1519 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Hei. "body {width: 600px;}" virker ikke i IE, men funker perfekt i Firefox. Jeg har prøvd med prosenttall og EM i tillegg, men det funker fortsatt ikke. Noen som kan hjelpe meg her? IE-versjonen jeg har testet med er forøvrig IE7 Endret 22. mai 2009 av Marius-ah Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Det er fint om du skriv korleis du fann løysninga på problemet, slik at fremtidige brukere kan finne svar utfrå tråden din i eit google-søk til dømes, eller berre surfing rundt på forumet. Me har forresten óg ein "Løst" knapp óg Lenke til kommentar
mariu1519 Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Det er fint om du skriv korleis du fann løysninga på problemet, slik at fremtidige brukere kan finne svar utfrå tråden din i eit google-søk til dømes, eller berre surfing rundt på forumet.Me har forresten óg ein "Løst" knapp óg Hehe, okei, skal sjekke ut den "løst"-knappen Vel, jeg gjorde det ikke noe vanskeligere enn å legge innholdet i en <div>, og bruke #main {width:600px;} i <style>-seksjonen. <body> <div id="main"> <p>masserart<br /></p> </div> </body> Har nettopp tatt opp HTML og CSS igjen etter et par års fravær fra slikt. Men læringskurven den siste uken har heldigvis vært bratt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå