Pinup Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Bestilte ny mobil for en uke siden, og hentet den idag. Men var overraskende lite tilbehør med. Eneste som fulgte med var batteri og lader, ingen penn eller kabel til pc. Tenkte jeg kunne kjøpe dette, og fant siden MyTrendyPhone. Der hadde de både kabel og penn, og lurte på om dere hadde noen erfaring med denne siden? Og i tilfelle om dere visste om noen andre sider? Jeg har da valgt rosa (...) mobil og passer litt dårlig med svart penn. Tusen takk! Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Har ingen erfaringer med siden, men jeg kan nevne at jeg fikk med både penn, kabel med 3,5mm overgang, headsett og kabel til PC når jeg kjøpte min telefon, og det skal selvfølgelig følge med...! Lenke til kommentar
palandw Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Anyone? jeg bestilte en lader til digitalkamera der. Fikk ikke varen på 5 uker fordi de ikke hadde den på lager så jeg ba om å få annullert kjøpet. Fikk da pengene tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå