^Desloch Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Er mektig lei av at min far eller bror stjeler all hastigheten når de bruker internett (f.eks til å surfe på nettet eller laste ned). Det gjør det i hvert fall uspillbart med online-spill Finnes det noen programmer som gjør at de kun kan bruke f.eks 32k (halve ISDN, linja)? Kan gjerne installere klient program på hver enkelt PC som har tilgang til den delte oppkoblinga.. Jeg deler internett tilkoblinga mi via Windows XP, og skal helst fortsette med denne innebygde funksjonen.. Det gjør det veldig enkelt for de andre på nettverket (som bruker XP) til å skru av/på tilkoblinga. På forhånd, takk Lenke til kommentar
maedox Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Tror ikke du kan spille online med delt ISDN uansett. Går rett og slett for seint. Kommer jo selvfølgelig an på spillet, men tror nok 3-4 kB/s blir i minste laget. Lenke til kommentar
^Desloch Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 CS går på halv hastighet, men spiller ikke det lengre (kun bror som gjør det) Ellers kan jeg også koble meg opp med dobbel-ISDN, hvis jeg vil spille Battlefield.. Som jeg VIL Noen forslag? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Jaja, det er slike som deg vi hater å ha på serverne våre... Spille online med isdn..... PFØY... Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Du kan forsøke å sette TCP window size veldig lavt på maskinene som skal laste ned seinere. Søk på Google for å finne ut hvordan du gjør det i OSet du bruker. Lenke til kommentar
^Desloch Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 Du kan forsøke å sette TCP window size veldig lavt på maskinene som skal laste ned seinere. Søk på Google for å finne ut hvordan du gjør det i OSet du bruker. Vil ikke dette minke farta mellom maskinene på lokalnettet også? Litt kjipt å surfe på lokalnettet med 3,5 kb/s Lenke til kommentar
maedox Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Du kan stille inn TCP window size individuelt for ISDN og nettverkskort såvidt jeg vet, så d blir ikke no problem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå