Kimbos Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hei! Jeg lurer på hva som er den reelle etterfølgeren til samsung le40a786, en tv jeg hadde veldig lyst på, men ser nå at det er egentlig ingen som selger den lenger. Hvorfor? Og hva kan være alternativet for meg da? Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Det er få som selger den fordi modellen har gått ut av produksjon. Om du hører med noen butikker kan det hende de har restlagre. Det enkle svaret er at TVen faktisk ikke har noen etterfølger. Modellmessig blir d B7 (LE40B755), men denne har ikke LED baklys. Fra LED-siden blir det UE40B70x0, men denne er edge-lit. Den har derimot svært bra bilde, og er nok den som pris- og bildemessig er nærmest A7. Teknologisk sett blir det 9000-serien som er 2009-modellen med lokalt dimmende LEDs. Den kommer til høsten, og av det jeg kjenner til skal den ikke produseres i 40" (kun 46 og 55"). Det er en skikkelig high-end skjerm, og får pris deretter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå