loathsome Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Heisann, Om jeg starter en applikasjon som bruker skjermkortet, f. eks F.E.A.R så er venstre piltast KONSTANT holdt inne. Dvs. at figuren konstant beveger seg mot den ene siden. Dette skjer 50/50, og jeg ser ikke noe mønster. Det ene spillet kan funke strålende, mens i et annet oppstår problemet i menyen.... Jeg har prøvd å kjøre drivercleaner, reinstallere nye drivere til skjermkort osv. uten hell. Har noen den fjerneste anelse hva dette kan komme av? Nei, det er ikke en hardware feil med f. eks tastaturet. Takker for svar! Endret 24. mai 2009 av loathsome Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Har du trådløst tastatur? Har du joystick e.l koblet til? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Nei, og nei. PS-2. Når du sier det så har jeg en GuitarHero-kontroller tilkoblet, kanskje det har noe å si!? Will report back! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Takker så meget for å ha satt meg på rett spor! En rask titt innom device manager for å slå av kontrolleren gjorde susen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå