RasmusKRiis Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Tok meg en tur ut i hagen (etter at det hadde regnet) med kameraet og stativet å fant et motiv. Hva synes dere? f / 8 1 / 80 sec ISO 100 35 mm Endret 22. mai 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 Kult perspektiv, ikke oppbrukt som mye annet av makroblomster Flotte farger som alle står i kontrast til hverandre. Fokuset ser ut til å sitte perfekt. Det eneste jeg ikke liker er den vanndråpa som blir kutta i to helt til venstre i bildet, den ser nemlig ut til å være i fokus og, i tillegg til at den reflekterer det gule. Men nå spikker jeg fliser. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 Liker det godt, men litt kjip bakgrunn.. Kun med fordel vært i en lysere grønntone eller noe.. Pent! Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 Me likes, men tror jeg ville gjort høyre hjørne like mørkt som resten av bakgrunnen. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 Pent! Enig med Ingardj angående bakgrunnen. Men ute? Synes jeg ser både tak og en lampe i refleksjonen på den ene dråpen? Lenke til kommentar
-DMB- Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 Ikke glem at refleksjoner er opp ned, så hvis du snur bildet, så ser du at det er en innkjørsel. Står en bil i bakgrunnen der. Likte bildet! Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 Dette var noe sånn som det stiligste makrobildet jeg har sett av en blomst!! Irriterende med den dråpen på venstre siden ja, men det meste annet er bare å ta av seg hatten for. Syns jeg! Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 Gjort noen små justeringer. Bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå