Gå til innhold

Rennarævv!

Anbefalte innlegg

Badekar

Kanskje litt på kanten for sarte sjeler, men helt i henhold til kategoriens formål: "Usmakelig, irrelevant materiale som dere ikke klarer å holde for dere selv."

Edit fra moderator:

Fjernet en latterlig link som hadde fått bestemor til å hoppe i stolen. Brudd på forumets regler..

En kar fra NTNU som driver å leker seg her, ser han har flere nick som jeg skal undersøke.

Lurer på hva som driver den fyren der.. :-| lite seriøst.

mvh

Alexander aka Hondaen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Badekar

Kanskje litt på kanten for sarte sjeler, men helt i henhold til kategoriens formål: "Usmakelig, irrelevant materiale som dere ikke klarer å holde for dere selv."

Seriøst, hvis du ikke sletter den linken SNAREST, vil moderator bli tilkallt! Og da mener jeg NU! Du har 5 minutter på deg!

Lenke til kommentar
Badekar

Seriøst, hvis du ikke sletter den linken SNAREST, vil moderator bli tilkallt! Og da mener jeg NU! Du har 5 minutter på deg!

Jeg har allerede tilkalt moderator. Den siden der er bannlyst fra forumet. Dette burde folk vite. :grumpy:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...