spøkelse Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Badekar Kanskje litt på kanten for sarte sjeler, men helt i henhold til kategoriens formål: "Usmakelig, irrelevant materiale som dere ikke klarer å holde for dere selv." Edit fra moderator: Fjernet en latterlig link som hadde fått bestemor til å hoppe i stolen. Brudd på forumets regler.. En kar fra NTNU som driver å leker seg her, ser han har flere nick som jeg skal undersøke. Lurer på hva som driver den fyren der.. :-| lite seriøst. mvh Alexander aka Hondaen Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Badekar Kanskje litt på kanten for sarte sjeler, men helt i henhold til kategoriens formål: "Usmakelig, irrelevant materiale som dere ikke klarer å holde for dere selv." Hva vondt har jeg gjort deg? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Badekar Kanskje litt på kanten for sarte sjeler, men helt i henhold til kategoriens formål: "Usmakelig, irrelevant materiale som dere ikke klarer å holde for dere selv." *telle ned minutter til du blir bannet og denne posten slettet. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Badekar Kanskje litt på kanten for sarte sjeler, men helt i henhold til kategoriens formål: "Usmakelig, irrelevant materiale som dere ikke klarer å holde for dere selv." Seriøst, hvis du ikke sletter den linken SNAREST, vil moderator bli tilkallt! Og da mener jeg NU! Du har 5 minutter på deg! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Badekar Kanskje litt på kanten for sarte sjeler, men helt i henhold til kategoriens formål: "Usmakelig, irrelevant materiale som dere ikke klarer å holde for dere selv." Seriøst, hvis du ikke sletter den linken SNAREST, vil moderator bli tilkallt! Og da mener jeg NU! Du har 5 minutter på deg! Jeg har allerede tilkalt moderator. Den siden der er bannlyst fra forumet. Dette burde folk vite. Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Trur eg lar vere å trykke på linken. Men eg trur og at den vil bli slettet ganske raskt. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Ja, nå har jeg også tillkalt moderator... visste ikke at du også gjorde det samtidig... men skal uansett vedde på at denne er stengt og bruker bannet om under en time! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg