Doffeo Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Ris ønskes. Har tatt lite av denne typen bilder, så sikkert mye som kan gjøres annerledes Endret 22. mai 2009 av Doffeo Lenke til kommentar
pneumonia Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 vel, det er et fint bilde men kunne verrt litt bedre komposisjonsmessig etter min smak. kanskje plassere motivet litt lenger til venstre i bildet, og la fokuset ligge der? men likte bildet Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Fint motiv Hva er den gule bakgrunnen? Den gjorde seg bra her, synes jeg. Ellers er jeg enig med pneumonia angående komposisjon. Den ble litt kjedelig. Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) en busk med tett i tett med gule blomster. Ja trenger nok litt mer øving for å få komposisjonen på plass Endret 22. mai 2009 av Doffeo Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jøss, får du orchidé til å vokse fritt i hagen.... RandiA Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 nope satt ut for annledningen men når man sier det blir ikke historien bak bildet like bra ;-) Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Pent, bakgrunnen er "bang-on" står i god kontrast til resten. To ting til neste gang. *Det kommer en blomst i forgrunnen og nærmest skygger for motivet. *Litt større DOF, ser at fokus ligger inne i blomsten, men det tok lang tid før jeg fant det skrape området. Er kanskje litt vanskelig med makro, hva vet jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå