frankb85 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Heisann! Jeg drikker ikke ofte, men tar som regel en pils i helga. Det som overrasker meg gang på gang er hvor utrolig godt jeg sover etterpå, og hvor kåt jeg er dagen etterpå. Opplever dere det samme? Jeg pleier vanligvis å våkne 2-3 ganger i løpet av natta, som er normalt for meg. Og jeg våkner alltid hvis dama står opp om natta, og når hun står opp om morgenen. Men i natt sov jeg 8 timer i strekk, og jeg våkna ikke av at vekkerklokka hennes ringte engang. Og så har jeg ronka 3 ganger allerede idag (normalt ronker jeg 2 ganger i løpet av en hel dag). Og det er bare fordi jeg drakk en halvliter med øl i går kveld. Hva faen liksom? Er øl sunt? Burde man drikke litt øl hver dag? Endret 22. mai 2009 av frankb85 Lenke til kommentar
Bata Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Øl er sunt og inneholder østrogen. Awesome. Så lenge det ikke overstiger 0.5 dagen har det en positiv helseffekt iflg. div. undersøkelser betalt av bryggeriene. Lenke til kommentar
frankb85 Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Øl er sunt og inneholder østrogen. Awesome. Så lenge det ikke overstiger 0.5 dagen har det en positiv helseffekt iflg. div. undersøkelser betalt av bryggeriene. saklig hehe Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hvilken øl var det du drakk sa du? Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Runker du vanligis 2 ganger om dagen? Og synes da det er ekstraordinært å bruke håndtralla en tredje gang fordi du har tatt deg en pils? Uansett: Øl er jo livsvann. Det vet jo alle med vettet i behold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå