Noble Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 En mulighet til å sjule alle kommentarer hadde vært utrolig kjærkomment. Gikk med det gamle designet. Kommentarer fra hvermansen fordummer sinnet. Lenke til kommentar
Myque Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Bare jeg som synes at ansiktsutrykkene til de i artikkelbilde er mildt sagt creepy? Lenke til kommentar
Gazer75 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Flott artikkel. Bare synd at alt annet enn 480 (og lavere) i peak times er umulig... (nei, det er ikke nettlinja mi) Sett location til UK eller Sweeden så går det nok betre. Lenke til kommentar
nst Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hva med 2k og 4k hw støtte? Støtter flash dette enda? Måtte laste ned videoene og bruke Quicktime. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Et annet tips som burde vært med er hvordan man får youtube-videoer rett i innlegget her på forumet. Slik gjør man det: Sett koden etter v= inn i slike tagger: [youtube]KkRcwqxLEuk[/youtube] Det funker ikke når jeg prøver inne på testposter? (jeg bruker forøvrig [media] til Youtube videoer, og kopierer inn hele url'n) edit; og nå så jeg det var en tråd fra mai. 2009... Endret 31. mai 2011 av Mr.M Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Forumet er oppdatert siden 2009 og nå fungerer ikke den gamle youtube-taggen. Det er helt riktig som du sier å bruke media-tagen til det. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Siden noen allerede har vekt-opp denne gamle tråden; flere som har lagt merke til/irritret seg over at tube videoene så si alltid laster inn alt på nytt hvis man går ut fra siden? Virker jo veldig "unødvendig" og dumt med tanke på båndbredde (både hos Yuotube og brukeren) Skjer dette fordi IE er stillt (default) til automatisk å se etter ny "versjon" av websider? Lenke til kommentar
Mys1 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Ey, hvordan kan en vite om sangen en bruker gjør at filmen blir sperret enkelte steder(f eks mobiler og slikt)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå