abene Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Youtube er et populært videonettsted men er du klar over mulighetene? Les mer Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Skulle gjerne hatt ein mulighet for å gjere ein av to ting, komme utenom lands-restriksjoner (region-blocks), eller kunne fjerne det frå mitt syn. Er så irriterende at alt eg vil sjekke ut er begrensa eller fjerna. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Er vel også verdt å nevne at man kan "force" høy kvalitet og HD, ved å legge til &fmt=18 for HQ og &fmt=22 for HD. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Er det ikke en kommafeil her: Youtube er et populært videonettsted men er du klar over mulighetene? Endret 22. mai 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Lite tips: Skriv kick før "youtube" i linken til videoen du ser på, enkel måte å laste ned og konvertere video på. eks: http://www.kickyoutube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0 Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Er det ikke en orddelingsfeil her? Er det ikke en komma feil her: :sleep: sorry..... Lenke til kommentar
Svish Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Forøvrig heller ikke noe ord som heter "fraseog"... har de glemt å kjøre spell check eller noe? Lenke til kommentar
Trickster Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Youtube er et populært videonettsted men er du klar over mulighetene? Les mer Er du klar over hva Youtube egentlig gjør mot sine Brukere ? En kanal som dere bør titte på er : http://www.youtube.com/user/therealweeklynews Se og hør litt på hva som egentlig skjer! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Skulle gjerne hatt ein mulighet for å gjere ein av to ting, komme utenom lands-restriksjoner (region-blocks), eller kunne fjerne det frå mitt syn. Er så irriterende at alt eg vil sjekke ut er begrensa eller fjerna. Du kan jo bruke en proxy for å se det? F.eks. hidemyass.com Lenke til kommentar
Noble Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Bra med egenprodusert artikkel! Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Er det ikke en kommafeil her:Youtube er et populært videonettsted men er du klar over mulighetene? Jo, det stemmer. Det skal alltid være tegn foran "men". Enten komma eller punktum. Forøvrig en nyttig og lærerik artikkel. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Et annet tips som burde vært med er hvordan man får videoer rett i innlegget her på forumet. Slik gjør man det: Kopier linken til videoen: Sett linken inn i media-taggen : [media]http://www.youtube.com/watch?v=uiH4BFTELME[/media] Resultat: http://www.youtube.com/watch?v=uiH4BFTELME Endret 31. mai 2011 av Simen1 Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Leste muligens litt fort igjennom, men hva med abbonering på andre channels o.l.? Lenke til kommentar
Ragugo Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Hva med warp.swf istedet for watch? Noe som vil gi http://www.youtube.com/warp.swf?v=p9DZeHoYAr4. Som etter min mening en finere måte å se filmer på som også har noe med hoved filmen du ser.. (edit: fjærna link til den dårligste sangen jeg vet om, bytta til et annet norsk vidunder Icon of Coil - Sleepless). Endret 17. april 2011 av Ragugo Lenke til kommentar
Trickster Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Et annet tips som burde vært med er hvordan man får youtube-videoer rett i innlegget her på forumet. Slik gjør man det: Kopier linken til videoen: Sett koden etter v= inn i slike tagger: Resultat: Måtte vise han som ingen andre viser ? LAME.. TRIST og se hvor ignorante dere er og ikke kan se at det er kun kr som gjelder og ikke brukerne. Hva hadde HW vært uten brukere? Nothing! Og Simen Nok Rybak nå! Føler at du og de andre er låst til "hits/media/kr osv osv! Eneste HW tenker på om dagen er det. Samme med Youtube. Ingen kommenter mitt innlegg over med link siden d stemmer så bra. Samme gjelder her... Endret 22. mai 2009 av Trickster Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Seriøst, har du røykt for mye Møllers hasj? Det innlegget ditt har null poeng whatsoever. Nå er jeg drittlei Rybak og MGP selv, men nok om det. Linken du postet over vet jeg ikke hva jeg skal si om. Skal det at noen brukere er misfornøyd med youtube være en stor nyhet/skandale? Det er fair nok det, det finnes rikelig med andre, og bedre videosider. Hadde det _ikke_ eksistert videoer som er kritisk mot youtube _på_ youtube, hadde jeg vært langt mer skeptisk. On-topic var jeg svært skeptisk når jeg såg overskriften, men faktisk var det en del nyttige og spennende tips i artikkelen. Nå er jeg ikke verdens største storforbruker av youtube, men det er gøy og se hvor mye kreativt som skjer rundt nettstedet Endret 22. mai 2009 av bepe86 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Var ikke gal artikkel dette, de har faktisk satt seg ned og skrevet en artikkel, i motsetning til flertallet der det ser ut som noe tatt rett ut av Google translate. Noe som plager meg med Youtube og lignende sider, er den genrelt elendige lydkvaliteten. Bildekvaliteten kunne også vært bedre. Det er ikke oppløsning det står på, men kombinasjonen av bitrate og kodek. På den andre siden er det en svært positiv effekt av slike video-sider, at det har blitt svært enkelt å finne video-klipp av melodier, soloer osv. for diverse instrumenter. Dette var veldig vanskelig før. Dette er ivertfall det som jeg primært bruker youtube til. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Måtte bare teste taggen. Et interessant klipp som jeg fant. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Ryroll er fjernet. Enig i at det var fantasiløst å bruke samme video som i artikkelen. Strengt tatt begynte jeg å bli ganske lei den låta allerede før finalen. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Test: Se filmen hos Youtube Endret 6. juli 2009 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Flott artikkel. Bare synd at alt annet enn 480 (og lavere) i peak times er umulig... (nei, det er ikke nettlinja mi) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå