tivolieselet Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Hei jeg lurer på hvilke spill er det dere spiller, på linux?? Jeg har prøvd noen med mere eller mindre hell, eks. torcs det bilspillet, med det takler ikke voodoo 5500 kortet mitt. Lurete på om dere har noe som jeg bare må prøve for å "slå i hel" noe tid. Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Hvet ikke om kortet ditt klarer d men Unreal Tournament 2003 ruler gata Lenke til kommentar
torbj0rn Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 For tiden prøver jeg ut Planeshift. Og selvfølgelig spiller jeg Freecraft (med Warcraft II og StarCraft). Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Frozen Bubble er jo kongen av alle spill for tiden... Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 :o Planeshift, Freecraft og Frozen Bubble :o Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 KBounce eier alle Neida, spiller mest TuxRacer, CannonSmash, FlightGear, Pingus (Lemmings i pingvinversjon ), Elastomania og selvfølgelig Counter-Strike Kjeder jeg meg enormt spiller jeg KSokoban og GNUChess... MarcelSB Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 "Remember to check our Community section, where you can find new friends." står det på den planeshift siden.. det er vel ikke det kuleste da dersom du.. vel har et liv utenfor dataen oxo. men jeg har sett litt på http://icculus.org/lgfaq/gamelist.php denne og der er det mye kult da, men oxo mye som er gammelt og sist oppdatert i -98 osv.. noen som har testa det american army sakernen da?? er det bra eller? Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 planeshift så jo dritfett ut.. også gratis?? er det noe ala ao? Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Bzflag er et glimrende tanks-3D-blow'em up-multiplayerspill. Ble kåret til beste linuxspill på happypenguin.com . Anbefales! Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 Bzflag er et glimrende tanks-3D-blow'em up-multiplayerspill. Ble kåret til beste linuxspill på happypenguin.com . Anbefales! jo prøvde det tidliger i dag da var det bare EN anen som spilte det og når jeg kom og han drepte meg 3 ganger på under et minut så.. forsvant han.. men det så litt kult ut da btw: spiller super mario brothers 3 nå :=) på snes9x konge det da.. Lenke til kommentar
torbj0rn Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 planeshift så jo dritfett ut.. også gratis??er det noe ala ao? Ja, Planeshift er gratis, og ligger på topp av Crystal Space's 3D-GDK (GPL-lisens). Lenke til kommentar
torbj0rn Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Neida, spiller mest TuxRacer (...) Har du noen gang kommet deg forbi level 3 i TuxRacer? (den der du skal hoppe masse osv. ) Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Hehe, du sliter med den ja Trikset er å stoppe med å ta i fart når du passerer 60 km/h eller mph eller hva det nå er... Dessuten er det lurt å hoppe mye, siden en pingvin får mindre friksjon i luft enn det han får på snø :wink: MarcelSB Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Nethack! se http://www.nethack.org. Advarsel: sykelig avhengighetsdannende. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Q3 og moon-buggy (console-basert spill; utrolig enkelt.... du skal kjøre en månebil bortover på månen og hoppe over huller i bakken, og skyte vekk steiner i veien.....) Lenke til kommentar
naken Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 frozen bubble er best, morsom musikk og Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Frozen Bubble _er_ addictive som faen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå