Nissen Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Jeg kommer ikke videre etter å ha funnet skatten på Lucre Island, jeg har gitt disse skattene til politien men han sier je må ha bedre bevis. Hvor finner jeg dette beviset? (Har forresten funnet ei kopper skrue, som skulle vere til Pegnose sin nase.) Mvh Nissen Lenke til kommentar
Razul Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Du må gi skrua til politimannen Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 22. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2002 Da sier politimannen at jeg alikevel må ha mer bevis. Lenke til kommentar
extreme Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 http://www.worldofmi.com (eller.noe i den dur) evnt. prøv et søk på google.com (f.eks "monkey island walkthrough") Lenke til kommentar
charnel Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 heisann. Har du plukket opp nasen til Peg Nose som du finner i banken?? visst ikkje så finner du den ved å sjå på skyggen på veggen som ligner på ei nase(lyset må vere på).Du må gå helt til venstre når du hopper inn gjennom vinduet. og da ser du skyggen på veggen. Håper dette kan hjelpe dei videre i spillet. ChaRneL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå