Gå til innhold

[Løst]Grundig 8860 av eller på ved opptak?

Anbefalte innlegg

Kjøpte Grundig's DTR 8860 i dag. Fungerer bra. Men jeg lurer på, hvis man planlegger ett opptak, f.eks. senere i kveld. Hva hvis boksen er i standby når det starter? Slår den seg på selv? Eller er det uansett om den er av eller påslått?

Et annet spørsmål; har lagt merke til at hvis jeg ser på kanal 8 f.eks., så endres dette automatisk til 1 på displayet på 8860 etter en stund, uansett hvilken kanal jeg ser på. Kanalen endres ikke.

Skal det være slik?

Endret av buzo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som det har ordnet seg det med at displayet skiftet til 1. Mulig det er jeg som har kommet borti noe.

Men et annet spørsmål; i opptakslista kan man jo trykke 'ok' for å velge å spille av osv. I følge bruksanvisninga skal det også være en mulighet for å 'fortsette' avspilling av et program man har sett f.eks. halvveis. Dette 'fortsett' valget har ikke jeg. Det står kun at jeg kan spille av, men da begynner det jo fra begynnelsen igjen.

Noen som har peiling på hva dette skyldes?

Edit: har snakket med Riks Tv kundeservice, og de opplyser at denne 'fortsett' funksjonen ikke er tilgjengelig enda, kommer sikkert i en update snart.

Endret av buzo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...