Gjest gjest949334 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 hei, for noen dager siden skulle jeg trene som vanelig, men etter ca 10 push-ups fikk jeg veldig vondt i hodet, det føltes som om hodet skulle eksplodere i noen sekunder, det hele gikk over etter ca 15 min. jeg har aldri opplevd noe sånt før. etter dette har det blitt veldig vanskelig å trene siden jeg pleier å få de samme hodesmertene. de kommer plutselig og kan komme veldig tidelig i treningen. noen som har opplevd noe sånt? bør jeg gå til lege? Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 jeg har opplevd det samme et par ganger, som regel når jeg starter for hardt og ikke puster riktig. jeg har en tendens til å "holde pusten" på en måte når jeg nærmer meg maks antall rep på push-ups. Så eneste tipset jeg kan gi er å ta push-ups sakte og kontrollert, og passe på å puste riktig når du trener. Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 hodesmerter ved trening skyldes kun for lite inntakk av vann. Hjelper ikke om du drikker 4 liter brus, du må en del rent vann Lenke til kommentar
Gjest gjest949334 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 jeg drikker vann både før og under trening så kan ikke skjønne at det har noe med det å gjøre. jeg har alldri fått vondt i hodet av trening før, og drakk ikke noe mer vann da. Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 det hjelper ikke å drikke 10 min før, vann må tilføres minst hver andre time. Lenke til kommentar
Gjest gjest949334 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 takk for hjelpen, men hodesmerten har begynt nå nylig, har aldri opplevd det før. det har nå skjedd 3 ganger på rad, og jeg kan ikke huske att jeg drakk mer før? har prøvd å lest litt om det, men er ikke sikker på om det er det samme som jeg har. jeg starta med nytt treningsprogram for et par uker siden så kanskje jeg har trent litt for hart over de to ukene? noen sier att det skal gå over hvis jeg tar pause fra trening i et par uker. jeg vet ikke jeg, men tror jeg kanskje skal prøve å ta en pause og så starte opp forsiktig igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Du presser blod opp i hodet? har skjedd med meg før. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Er nok at forbrenninga di har gått opp, det er varmere ute og du svetter mere. Det har ikke noe med at du har trent for hardt. Drikk mere vann, det hjelper heller ikke å drikke 10 min før trening, du må inta gjevnlig med drikke, men det er ikke noe vits i å overdrive med inntaket av vann, da virker det negativt på kroppen ... Lenke til kommentar
Gjest Guest_mee_* Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Denne hodepinen, er den bankende? altså pulserende, isåfall hvis den er det, så kan det være migrene. Jeg har selv migrene og opplever gjerne at anfallene kommer når jeg trener og andre aktiviteter hvor pulsen øker. Lenke til kommentar
Gjest gjest949334 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 det skjer hvertfal ikke på grunn av att pulsen går opp, får det aldri når jeg løper. det er når jeg tar i veldig hardt og spender hele kroppen det skjer. jeg har hørt att det kan være noe problem i nakken, så jeg har tatt det rolig i et par dager nå. Jeg tok noen pushups i dag og merket ikke noen serlig smerter i hodet så er ganske sikker på att det hadde noe med nakken å gjøre, men går kanskje til legen for å sjekke nakken og det hodepine greiene. takk for svarene:) Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Det er nakken. Du må nok bare ta en pause fra treninga en stund ... Jeg hadde akkurat det samme. Var som at hode skulle eksplodere. Dro også til legen, fikk ikke noe ut av det. Si ifra om du gjør! Gikk over etter 2 uker, da kunne jeg trene som normalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå