TMB Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Hei. For 1 uke siden la jeg inn en ordre på CDON.com. I dag fikk jeg en e-post som lød slik: Hei [navn fjernet] Din ordre med ordrenr xxxxxxxxx har blitt stoppet, men blir sendt til deg så fort vi har mottatt betaling for varene som allerede er sendt til deg. Er dette din første bestilling tenk på at du ikke kan bestille for mer enn 800 kr med fakturabetaling. Kredittgrensen for nye kunder er kr 800, etter at du har betalt din første faktura høyes kredittgrensen til kr 2000. Kredittgrensen for nye kunder er kr 800, etter at du har betalt din første faktura høyes kredittgrensen til kr 2000. Ordre: nr xxxxxxxx, ordrebeløp 406,00 kr Ubetalte fakturaer: Fakturanr Verdi Ocr nummer Fakturaer skal betales til kontonr 6005 05 10711 Hvis du ikke har noen ubetalte fakturaer men allikevel stoppes pga kredittgrensen, vennligst ta kontakt med kundeservice. Vennlig hilsen CDON.COM Hva skjer? Er ikke første gangen jeg har bestilt med faktura...har ingen ubetalte fakturaer liggende her hjemme heller..jeg sendte dem en e-post, får håpe de svarer. Noen som har hatt samme problem? :S Endret 22. mai 2009 av timb Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg har bare betalt med kort på CDON, og fikk en gang mail om at alle ordre var sendt til inkasso pga ubetalte fakturaer... Bare rot med CDON uansett! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Fikk svar nå, det skjedde på grunn av en teknisk feil Lenke til kommentar
crab87 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 har opplevd med cdon at de sender ordrer som er betalt med kredittkort til inkasso et år etter bestilling. en annen gang greide de ikke å registrere orderen min, men de belastet kredittkortet mitt. men det merket de ikke før jeg kontaktet de en uke senere, men de synes at det var rart at de hadde tatt i mot betaling for ingen ting. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Tips til trådstarter til neste gang. Ta kontakt med butikken før du legger ut på forumet =) Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg sluttet med CDON etter at de sendte saker direkte til inkasso uten å sende purringer først. Synd, for de har ganske greit utvalg Lenke til kommentar
TommyGavin Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 ALDRI hatt no problemer med cdon. Vært kunde hos dem i over 3 år. Dere har nok bare vært uheldige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå