Jakoozie Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Tyskerne røper Secret of Monkey Island til Xbox 360. Les mer Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Monkey Island 3 grafikk kanskje? Hadde vært flott! Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Huff, nå ble jeg nesten litt skuffa Håpet på en ny Monkey Island når jeg så overskriften "vend tilbake til apekattøya". Noen som vet om noe oppfølger er på gang forresten? Håper virkerlig at de går tilbake til Monkey Island 3-stilen om det noen gang kommer en oppfølger. Har runde dette spillet i mine yngre dager, men om det kommer med litt oppdatert grafikk i Monkey Island 3-stil, og et par twister så jeg må bruke hodet litt og ikke bare hukommelse så ender jeg nok opp med en utgave jeg også. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 men kanskje litt mindre sjarmerende 3D-grafikk. Definitivt! Den siste dimensjonen veier langt fra opp for tapet i sjarm i grafikk og omgivelser. Hvorfor skjønner ikke utviklerene det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg