Gå til innhold

Hva er viktigst for dere? Damer eller data?

Anbefalte innlegg

Vel, de som er interessert i et kompromiss bør kanskje se her=>http://www4.justnet.ne.jp/~kat/pc/ern/ern001.htm

:lol: Han der hadde tydeligvis stort behov for å skaffe seg ei dame!

Likte særlig den detaljen der det kommer en jevn vind av varm luft ut av rompehullet... :lol::lol::lol:

Jeg har heldigvis aldri pisset på et strømgjærde, men prøver likevel å unngå å se for meg hva som ville skjedd om han kom hjem sanseløst full og kåt en helg og tok henne med på soverommet. :o

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm *Tenke, tenke*

Det kommer an på hvem som krasjer oftest... :-?

Windows krasjer jo hele tiden, og selv om damer krasjer avogtil, så rebooter dem ganske lett og funker ****** bra etterpå 8)

Dessuten finnes det mange morsomme spill på damer og, selv om dem ikke akkurat likner FPS-spilla....

Så jeg velger nr.1 :lol::lol::lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
Guess I'm one of those ugly, fat, nogood slackers after all... :p
Er du i dårlig humør eller? Det er da bare å legge lista lavt nok så får man alltids noe. Det finnes f.eks mange damer ala Marit Christensen eller noen billige fra Cuba. Jobber du litt med saken klarer du nok å gå opp et par hakk i kvalitet også.

Bedre med en fugl i hånden enn ti på skjermen (var det ikke sånn... ? :) )

(Selv)ironi, mann :D :D :D Men når du nevner det så syns jeg minstekravet bør være hu som har stått modell for avataren til zandzpider eller.no :lol: *ironi, med en dråpe syrlig sarkasme :wink: *

Lenke til kommentar

Helt klart damer.

Men hvis dama di setter slike krav og du har et moderat bruksforhold til PC'en, altså ikke overdreven bruk, så syns jeg dama di setter vel høye krav.

Da kan du kanskje nekte henne å shoppe. :lol::lol:

Det beste er selvsagt en kombinasjon. Moderat og fornuftig bruk av PC OG dame. :D

Lenke til kommentar
jeg hadde seff tatt dataen! damer trenger jeg liksom ikke.. hadde det derimot vært valget mellom gutter og pc, så..hm.. ok! jeg hadde tatt pc uansett!

heldigvis er den typen gutter jeg liker allerede interessert i data, så sjangsen for at typen skulle bedt meg slutte med data hadde da blitt minimal!

How YOU doin'? :D

Lenke til kommentar
jeg hadde seff tatt dataen! damer trenger jeg liksom ikke.. hadde det derimot vært valget mellom gutter og pc, så..hm.. ok! jeg hadde tatt pc uansett!

heldigvis er den typen gutter jeg liker allerede interessert i data, så sjangsen for at typen skulle bedt meg slutte med data hadde da blitt minimal!

hirrhirr! oh! sonic u sexy thang! :lol:

pc pc pc pc pc pc pc pc gutter pc pc pc pc pc pc pc pc :roll:

Lenke til kommentar

Etter å ha hatt flere forhold, både korte og lange, til pene jenter og jenter med god personlighet OG begge deler (ja , de finnes faktisk) og med forskjellige slags typer jenter (fra de som programmerte php til de som ikke visste forskjellen på power og reset) så har jeg bare en ting å si; for guds skyld velg pc'en...

Å bli avvist gang på gang, å måtte gjøre alt dama vil for å gi henne oppmerksomhet, eller å miste henne bare fordi du ikke har tid til å besøke henne en kveld (!), usikkerheten i forholdet, å finne ut at vedkommende har kn.ulla på alt med to eller flere bein osv osv. INGENTING av det positive i et forhold (s.ex, kos, overnatting, rene platoniske hyggestunder, forelskelse, you name it) kan veie opp for alt dette. :grumpy:

Nei, dataen blir det.. Så får jeg heller ta til takke med en og annen lettkledt, plastisk supermodell på nettet i ny og ne.

(Kommer sikkert til å angre denne posten en dag jeg finner ei jente jeg virkelig er glad i, men på den andre side, tror nok bare det funker en vei, jeg har ikke akkurat flaksen med meg når det gjelder jenter :cry: .)

Lenke til kommentar
Hva er forskjellen ????? Dama mi er pc`n det :D

forskjellen.. hm.. noen damer er litt mykere og har mer kurver enn pcen..

og så er vi gode på å prate hull i hodet på folk.. pcen man kan bare mute..

Lenke til kommentar
hirrhirr! oh! sonic u sexy thang! :lol:

pc pc pc pc pc pc pc pc gutter pc pc pc pc pc pc pc pc :roll:

:D

Lov å prøve da ;)

seff! for din skyld kan jeg gjøre litt om på tankegangen min..

pc pc pc pc pc "ecthelion uten hår bildet" pc pc pc gutter pc pc pc pc.. :wink:

Lenke til kommentar

Herregud så trangsynte :o mange av dere her er :(:(:(

Skjønner dere ikke at det finnes noe bedre en pc????? pcppcpcpcpcpcpcpcpcpcpcppcpcppc bare pc for dere

Må være fjortiser alle sammen som aldri har tenkt på hvor fint det er å ha en som en er glad i og alt det der...

(Nå har vel kanskje jeg ikke så mye å si er fjortis selv og har aldri hatt dame :cry::cry::cry::roll::cry::cry::cry: )

Men dere får nok litt fornuft i hodet snart folkens :woot:

Lenke til kommentar
Herregud så trangsynte :o mange av dere her er :(:(:(

Skjønner dere ikke at det finnes noe bedre en pc????? pcppcpcpcpcpcpcpcpcpcpcppcpcppc bare pc for dere

Må være fjortiser alle sammen som aldri har tenkt på hvor fint det er å ha en som en er glad i og alt det der...

(Nå har vel kanskje jeg ikke så mye å si er fjortis selv og har aldri hatt dame :cry::cry::cry::roll::cry::cry::cry: )

Men dere får nok litt fornuft i hodet snart folkens :woot:

siden tråden handler om damer vs pc og ikke noen-å-være-gla-i vs pc så føler jeg at jeg kan tenke så mye på pc som jeg vil uten å miste fornuften.. men det er meg da :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...