Jarmo Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Bruk data til å skaffe damer så da har du alt ! Hun må ju være i andre enden Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Dumbass question.... 1 Endring: Shit! Ikke alt. 2! _ikke_ 2 !!!! Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Har dame jeg og hun liker data. Et stort pluss er at vi har tven og dataen i samme rom så når hun sitter og ser på braindead eh jeg mener big brother så kan jeg sitte i fred med dataen. Og selvfølgelig passer jeg på at dama aldri blir sur og at hun får nok kos... Så når dama di stiller deg alternativet hun eller dataen så kan du faen banne på at du er problemet ikke dataen (altså du greier ikke kombinasjonen data/dame). Og en meget viktig ting til dere som har damer : Husk di viktige dagene (Ei uke, 1 måned, halvt år, 1 år, 2år, 3år osv, Bursdagen hennes, valentin, når hun har mensen (da trenger hun ikke komme på besøk he he) for ikke å si jul & nyttår).... Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Hvem vil ha en dame som hindrer deg i å bruke dataen så mye man vil? Forsåvidt relativt dum problemstilling da den er lite realistisk : Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg tror ville valgt å kutte data, men når jeg tenker på hvor viktig data vil være om 30-50år så ser jeg jo at livet mitt da måtte vært på en bondegård i bygdenorge sammen med dama og husdyr. Dersom jeg da hadde mista dama ville jeg samtidig drept meg selv så for at det skulle funke så måtte kjærligheten til dama vært på topp hele tida. Et liv uten damer derimot kan foregå i byen, der jeg hører hjemme. Men helt fritt for damer? hmm, tror jeg ville drept meg selv da også jeg =) Det ville bare ikke gått i lengden. Sånn, det var helt teoretisk. I praksis vil det jo være mer snakk om begrensa/ingen bruk av data vs at dama dumper deg. Da støtter jeg dogg-e ganske langt, det går ann å begrense bruken av PC for å være sammen med ei spesiell dame, men ikke å kutte den helt ut. Da ville jeg lett videre etter den rette dama Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Hvis jeg hadde hatt en dame som ikke tillot meg å tilbringe NOE tid foran pc'n whatsoever, ja, da hadde det ikke hjulpet om hun var Rhona Mitra.... Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Hvis jeg skal dømme etter hva jeg bruker mest og minst tid på pr i dag, ryker nok damene ut Dessuten er PC'n min mye mer føyelig Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Vanskelige valg dette her - er det ikke mulig å ha en uke på og en uke av (med hhv. data og dame) da? Har heldigvis samboer som bruker PC'en sin mye selv, så jeg har ikke vært utsatt for noe særlig press i så måte (selv om hun kanskje synes det blir litt mye innimellom). Damer som ikke har egen PC eller ikke har interesse for data i det hele tatt skjønner jeg veldig godt at blir lei hvis de blir sittende alene i stua og se på dårlige TV-programmer hele kvelden/helgen mens typen sitter og spiller på PC'en. Det gir jo et signal om at dama ikke er spesielt interessant for deg. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg har aldri vært "datafrelst". Data er rett og slett kjedlig. Det eneste jeg bruker datamaskina mi til er chatting, og surfe nettet.. Pluss mp3. Derfor velger jeg helt klart damer (og venner) framfor data. Vis meg den pc'n (eller hvilken som helst annen ting for den del) som overgår det å sitte sammen med noen du er skikkelig gla i... Åh, er så enig! (Ikke sarkastisk ment.) Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
It's me Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 hvorfor ikke litt av begge delene da? du kan jo finne deg en dame som intereserer seg for data.... IRC vil være den perfekte plassen å begynne å lete.. Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Fordømte nerder altså 8) Skummelt å lese hvor mange som setter data foran kvinnfolk..... Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 På den annen side: Hvordan får dere tak i damer hvis dere bare sitter foran PC'en uansett... Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 Hvis jeg hadde hatt en dame som ikke tillot meg å tilbringe NOE tid foran pc'n whatsoever, ja, da hadde det ikke hjulpet om hun var Rhona Mitra.... Det mest skremmende er kanskje at jeg vet hvem Rhona Mitra er. Har vært fan av henne siden jeg så henne i Hollow Man Og dere misforstår hvis dere tror at dama nekter meg å bruke datan. Hun bruker mye data selv og er ei søt blondine. Hvis hun hadde nektet meg det så hadde hun fått et kraftg spark i ræva. Dette var et hypotetisk spørsmål. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Tror jeg ville valgt 1. Bedre å knulle enn å spille CS ass Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Eh... det må da finnes en mellomting? Umulig å velge alternativ 1, da man møter på datamaskiner i alle slags jobber og alle slags mulige situasjoner. Hadde vi valgt alternativ 2, ville vi blitt utsultet på fysisk kontakt og verden hadde gått til grunne uten reproduksjon. Så, nei. Det du sier her er ett umulig valg fordi ingen av valgene er gjennomførbare. Lenke til kommentar
stranden Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Skulle hatt nicole til dame... hun sitter å spiller cs ofte.. data jente.. maskot for SK her er hun http://www.sogamed.com/member.php?id=37014 Lenke til kommentar
Sir. Roger Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Ett slikt valg slipper man å få, data er noe man må ha hele tiden, mens damer kan man ringe etter eller rett og slett gå ut for å finne tak i noen å få ut "trykket" på, hvem er vel nødt til å ha dame hjemme hos seg hele tiden da ??? Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Hvis jeg hadde hatt en dame som ikke tillot meg å tilbringe NOE tid foran pc'n whatsoever, ja, da hadde det ikke hjulpet om hun var Rhona Mitra.... Det mest skremmende er kanskje at jeg vet hvem Rhona Mitra er. Har vært fan av henne siden jeg så henne i Hollow Man Hvorfor er det skremmende å vite hvem hun er ? A: Det er hun fine dama fra Ali G Indahouse... B: Åphyphaen, du vet det jo! Dæven så skremmende! Hun er en kjent skuespiller jo! Og for alt jeg vet spiller hun ikke i tvilsomme filmer heller! Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Skremmende mange som hadde valgt PC her. Hadde nok blitt et stusselig liv uten dame (for alle oss som er hetro i alle fall). Nei, dama går forran plåtburken. Lenke til kommentar
stranden Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 ja enig.. damer er viktig.. men tenk å hatt ei dame.. som bare likte data og passe huset. så kjøpt et hus og gjort det om til et cyberhome.. brukt alle pengene på det beste utstyret... da har du ei fin dae rundt eg hele tiden pluss data Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå