Gå til innhold

Hva er viktigst for dere? Damer eller data?

Anbefalte innlegg

Etter noen kommentarer fra dama om at maskinene mine betyr meg for meg enn henne, så måtte jeg fundere over hva som betyr mest.

Hvis jeg fikk følgende valg:

1. Aldri bruke mer datamaskin. DVS ikke ha noe jobb hvor data brukes, eller ikke ha noe data hjemme. (alla snekker, søppeltømming). Aldri mer internett, chatting, spilling, tekstbehanding, excel, windows, linux osv.

2. Aldri bruke mer damer. DVS det nærmeste man kan komme en dama er å snakke med dem. (null s ex, klining, klemming osv).

Valget er vanskelig, men jeg tror jeg ville valgt alternativ 2.

Hva ville dere valgt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å være ærlig klarer jeg meg fint uten damer en stund, men uten dataen(min beste venn :o ) så hadde det gått galt.... Hadde nok gått på byen og banket opp en eller annen... :evil:

Man har jo alltid porr på nettet om man blir i skikkelig krise :lol: 8) :lol:

Lenke til kommentar

vel iogmed at jeg nesten aldri har dame så ville jeg tatt 2.

har tenkt over noe lignende før men da var det:

1. så mye fine damer du vil og IKKENOE data/pc.

2. så mye brae data/pcer man vil og ikkenoe damer.

da er det seff 1! :D

Lenke til kommentar

Jeg har aldri vært "datafrelst". Data er rett og slett kjedlig. Det eneste jeg bruker datamaskina mi til er chatting, og surfe nettet.. Pluss mp3.

Derfor velger jeg helt klart damer (og venner) framfor data. Vis meg den pc'n (eller hvilken som helst annen ting for den del) som overgår det å sitte sammen med noen du er skikkelig gla i...

Lenke til kommentar

Hmm... Vanskelig det!!

Det hadde vært VANSKELIG å holde seg unne datan, men det hadde jo være for j****g å ha et liv uten damer.

Jeg hadde foretrukket en ordning der der gikk i en periode over kanskje.. to uker. Hver 14. dag kunne du få bestemme om du ville ha masse bra damer (eller kanskje bare en dame), eller om du ville ha 1337-maskin2k inne på rommet ditt.

Hadde vært mye greiere det synes jeg:)

PS: jeg traff dama på IRC - IRC = BRA!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

uansett, foretrekker dere data foran kjæresten så har dere et STORT problem..da er dataen blitt det samme for dere som alkohol er for alkoholikere..

Lenke til kommentar
uansett, foretrekker dere data foran kjæresten så har dere et STORT problem..da er dataen blitt det samme for dere som alkohol er for alkoholikere..

hvis jeg er alkoholiker, og Data avhengia da sliter jeg ikke lett å spille CS full..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

jeg forstår egentlig ikke hvordan dataen kan blande seg så sinnsykt mye inn i livet..

altså, man kan ikke være med dama hver eneste dag i uka uansett, så de dagene man ikke er med henne kan man bruke på f.eks spill o.l samt andre ting du føler for...men ringer dama og spør om du vil finne på noe så tror jeg du burde være MEGET forsiktig med å si, kan ikke , skal spille data..tro meg, det er en god del av dem i nærområdet på karmøy,og det er rett og slett sinnsvakt patetisk når man foretrekker å spille cs foran å være med dama..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

hvis jeg er alkoholiker, og Data avhengia da sliter jeg ikke lett å spille CS full..

hva mente du egentlig med den ?

forstod du ikke sammenligningen min ?

Lenke til kommentar

Hvis dama ville jeg sku velge mellom henne og denne

virtuelle verdenen, så ville jeg droppa dama,

til jeg hadde funnet meg ei ny lekker dame :)

Trixet er å finne seg noen som liker DEG for den DU er...

Dem skal ikke prøve å *fixe* på ting som gjør deg til den DU er?

Da er det noe galt....

Dessuten, så det bøttevis med damer der ute.... Man må bare

løfte hendene av tastaturet og øya vekk fra skjermen :)

Kanskje våge seg utforbi dør og? og det hjelper ikke å nerde

videre om man ikke har peiling på hvordan man får seg dame...

Da burte man selv tenke på å gi opp maskinen for så å få litt

sosial intelligens i knotten!

Jeg har heldigvis ikke problemer med å skaffe meg dame.

Og nerde gjør jeg sikkert alt for mye... Men man må

alltid ha ett bein i den sosiale verden og.... hvis ikke

er man ute å kjøre....

Lenke til kommentar

Er enig i at hvis alternativene var mellom å ha uendelig mange bra damer resten av livet (ref. Hugh Hefner) eller verdens beste pc resten av livet så har det nok valget blitt damene. :lol:

Men å velge datan foran en eller flere kjærester i fremtiden er ikke så vanskelig. Man kan bruke mye mer tid foran datan før man går lei enn foran dama.

Dessuten maser ikke pcn på meg om forlovelse og slikt tull. Å syns det er rart at folk velger datan foran kjæresten sier mest om dere. Tenke deg at du aldri mer skal kunne bruke Internett (diskutere slike meningsfulle ting som dette), spille BF eller CS. Aldri motta morsome vedlegg på mail, eller spam fra sprengkåte "16 årige" jenter osv.

Får håpe jeg slipper å ta dette valget....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...