Gå til innhold

Hva synes du om melk? Hvilken liker du best?

Hvilken melk liker du best?  

425 stemmer

1. 1. Melk:

• Skummet melk
      32
    • Ekstra lett melk
      93
    • Lett melk
      164
    • Hel melk
      64
    • Melka skal komme rett fra tanken
      21
    • Melk? Æsj.
      47
    • Dessverre, jeg er laktoseintolerant
      6

Anbefalte innlegg

Bruker mest ekstra lett melk her i huset. Drikker ikke mye melk selv, men bruker en del til cornflakes ol.

Kan tenke meg at denne pollen sier mer om hva man er vant og oppdratt med enn hva man selv har prøvd seg fram til.

Har drukket\smakt på alle melketyper du kan tenke deg, både i Norge og i Utlandet, og ingenting slår 1% og 1.5% melk. Min mor drikker skummet for eksempel, men det er jo bare vann.

Sant! Da jeg gikk fra Lett til Ekstra Lett merket jeg at melka var tynnere... Men Helmelk til Kakao er konge!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lett melk, ekstra lett melk, hel melk. Så og si bare det er melk :D

Edit: Kremt, før noen slenger inn dumme kommentarer som "drikker du brystmelk også?" måtte jeg bare være føre-var og si at nei, ikke i denne alderen. :p

Got milk?

Endret av Skjoldal
Lenke til kommentar

Jeg har noe fryktelig å tilstå. Har ikke drukket melk regelmessig siden barneskolen (går vg1 nå). Det hender det blir en halv liter med sjokolademelk. Den sjokolademelka fra Tine er deilig, ikke litago, men den i helbrun kartong. Kan ikke huske sist jeg har drakk ren melk :no:

Endret av Gryterett
Lenke til kommentar

I starten, da jeg begynte for ca. 10 år siden gikk det for det meste i lettmelk. Så etter hvert ble jeg introdusert til mer heavy stoff, som skummet melk. Det var fantastisk. Likevel gikk det mest i ekstra lett melk.

Nå nylig har jeg funnet gledene ved H-melk, da jeg noe ufrivillig prøvde det igjen etter flere år uten. Jeg drikker mest h-melk nå, pga kaloriene, men synes ekstra lett/skummet melk er best, de er liksom friskere/renere synes jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...