Gå til innhold

Hva synes du om melk? Hvilken liker du best?

Hvilken melk liker du best?  

425 stemmer

1. 1. Melk:

• Skummet melk
      32
    • Ekstra lett melk
      93
    • Lett melk
      164
    • Hel melk
      64
    • Melka skal komme rett fra tanken
      21
    • Melk? Æsj.
      47
    • Dessverre, jeg er laktoseintolerant
      6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seriøst? En poll om melk uten lett melk?

Skummet melk - udrikkbar utvannet melk

Ekstralett melk - Drikkbart ofte veldig frisk, men ikke topnoch

Lett melk - NAMENAMMENAAAAM

Hel melk - kan fort smake for mye, men til tider er det usakelig godt. Må ofte bli vant til det før jeg digger det.

Melk passer aller best til:

-sjokolade

-pannekaker

*kommer ikke på flere i farten :(*

Den beste melken er den man får i dispenserene i militæret. :p Kan være fordi de er så godt nedkjølt (1-2 grader) og fordi jeg alltid var sliten og sulten når den gikk ned, men jeg føler det var noe spessielt med den melken.

Men ideelt sett skal melken være kald og frisk og helst drikkes til noe med .. smak. Passer til stort sett alt.

Lenke til kommentar

Vel, for to måndter siden drakk jeg over 1 liter melk hver eneste dag. Det gjorde jeg i 3 år eller noe. Jeg slet også med Schlatters, og besøkte akupunktør for da to måndter siden. Han ba meg slutte å drikke melk fordi jeg reagerer alergisk på det, ikke mot magen, men i knærne. Har ikke drukket direkte melk siden da, og schlatters er borte. Brukte akupunktør for ekstra hjelp og.

Men jeg må si jeg virkelig savner melk. Håper jeg får drikke det etter sommerferien da schlatters er 100% borte.

Edit: Go Extra lett og lett melk !

Endret av Pentumsmart
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Seriøst? En poll om melk uten lett melk?

Skummet melk - udrikkbar utvannet melk

Ekstralett melk - Drikkbart ofte veldig frisk, men ikke topnoch

Lett melk - NAMENAMMENAAAAM

Hel melk - kan fort smake for mye, men til tider er det usakelig godt. Må ofte bli vant til det før jeg digger det.

Melk passer aller best til:

-sjokolade

-pannekaker

*kommer ikke på flere i farten :(*

Den beste melken er den man får i dispenserene i militæret. :p Kan være fordi de er så godt nedkjølt (1-2 grader) og fordi jeg alltid var sliten og sulten når den gikk ned, men jeg føler det var noe spessielt med den melken.

Men ideelt sett skal melken være kald og frisk og helst drikkes til noe med .. smak. Passer til stort sett alt.

Det var en lang og god post. :)

Veldig enig i det, liker den best fra tanken sjøl, men et glass lett melk etter trening er GOODT!!

I militæret var melka så utrolig god! Spesielt etter en uke i felt - første frokost etter det, NAM!! Iskald lett melk. Yeah! :w00t:

Endret av I.E. Lonoff
Lenke til kommentar
Vel, for to måndter siden drakk jeg over 1 liter melk hver eneste dag. Det gjorde jeg i 3 år eller noe. Jeg slet også med Schlatters, og besøkte akupunktør for da to måndter siden. Han ba meg slutte å drikke melk fordi jeg reagerer alergisk på det, ikke mot magen, men i knærne. Har ikke drukket direkte melk siden da, og schlatters er borte. Brukte akupunktør for ekstra hjelp og.

Men jeg må si jeg virkelig savner melk. Håper jeg får drikke det etter sommerferien da schlatters er 100% borte.

Edit: Go Extra lett og lett melk !

Allergisk mot melk i knærne? :O

Det hørtes fryktelig kjedelig ut. :no:

Lenke til kommentar

Er egentlig ikke så glad i melk, men det har blitt bedre etterhvert. Når jeg drikker ren melk så må det bli skummetmelk, men når jeg drikker sjokolademelk må det bli lettmelk. Skummetmelk til sjokolademelk smaker bare dritt :yucky:... Melk er definitvt best til frokost, etter to skiver med brunost :thumbup:

Lenke til kommentar

skummet melk er snadder

ekstra lett melk er snadder

lett melk er snadder

og kulturmelk er snadder til ball/komle/klubb eller hva en nå dere måtte kalle det.

men etter et år i militæret med varm melk på frokost bordet hver morgen ble det lite melk. og en dame som ikke drikker melk, så blir det desverre slik for meg også.

men men, Iskald melk til frokosten er jævlig godt rett og slett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...