_Anette Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hei:) Jeg har tenkt å kjøpe meg et videokamera. For meg er det viktig å ha et lite kamera, som ikke tar for stor plass, og som ikke man legger igjen hjemme for man orker ikke å drasse på det. Pris er selvsagt også viktig (maks 5000), og kvaliteten på filminga. Når det er sagt har jeg ikke mye peiling på dette, og kan trenge litt veiledning. Hvis noen har noen erfaringer eller kan hjelpe med noe er jeg veldig takknemmelig. Viktig! Filmen skal redigeres på Mac (nyeste uten firewire) og jeg har forstått det slik at ikke alle kamera kan det. Har sett på noen kamera, og det hadde vært fint om noen kan dele sine erfaringer med disse: Sanyo VPC-CG10 Samsung HMX H100 Sanyo VPC-CA9 Samsung H100 Sanyo Xacti HD1010 Vær så snill, si ifra om jeg er helt på jordet, og kom gjerne med andre anbefalinger. Jeg setter stor pris på hjelp. Anette Lenke til kommentar
oddmanil Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Hei:) Jeg har tenkt å kjøpe meg et videokamera. For meg er det viktig å ha et lite kamera, som ikke tar for stor plass, og som ikke man legger igjen hjemme for man orker ikke å drasse på det. Pris er selvsagt også viktig (maks 5000), og kvaliteten på filminga. Når det er sagt har jeg ikke mye peiling på dette, og kan trenge litt veiledning. Hvis noen har noen erfaringer eller kan hjelpe med noe er jeg veldig takknemmelig. Viktig! Filmen skal redigeres på Mac (nyeste uten firewire) og jeg har forstått det slik at ikke alle kamera kan det. Har sett på noen kamera, og det hadde vært fint om noen kan dele sine erfaringer med disse: Sanyo VPC-CG10 Samsung HMX H100 Sanyo VPC-CA9 Samsung H100 Sanyo Xacti HD1010 Vær så snill, si ifra om jeg er helt på jordet, og kom gjerne med andre anbefalinger. Jeg setter stor pris på hjelp. Anette Sanoy HD2000 Canon HF100 De fleste kopaktkamera tar oxo god video, noe begrensning i bruk, f.eks. kan være umulig å zoome under opptak. Endret 22. mai 2009 av oddmanil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå