Gjest Slettet+alsdf Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hei, jeg lurte på en ting. Er det mulig at en 318is(altså sportsutgave) kommer originalt med M-emblemer på deler av bilen? Kan dette ha noe med det at den er en sportsutgave å gjøre eller er det bare satt på i ettertid? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 kan være m-tech.. hva slags emblemer er det du tenker på ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Desse er festet blandt annet på listene på sidene og bake, der det ville stått 318is. Var også originale felger der dette merket var skikkelig satt inn i felgen, så det så nesten ut som det var fabrikklaget, og de felgene var originale som fulgte med bilen. Det var dette som fikk meg til å tro at det ikke var satt på i ettertid, men jeg vet ikkje så... Endret 22. mai 2009 av Slettet+alsdf Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Da har vel bilen M-tech pakka da, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Kan være att det er m-tech, da skal det være litt andre fangere, sideskjørt og sportsratt blant annet. Men er litt usikker på om listene er orginale, er jo veldig mange som bytter til m-lister da de er flatere og finere.. Er egentlig ikke sikker på akkurat hva som er forskjellig fra vanlig og m-tech sånn utseendemessig men sikkert noen som vet bedre her Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg tror den har original front og bakfanger, samt sideskjørt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå