oerhört Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hm, versjon 2 allerede? Jeg trodde vi fortsatt ventet på versjon 1? Er ikke Chrome beta-programvare? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 chrome har 3 "kanaler" stable, beta, og developer(alfa?). google fikk litt kritikk for en stund siden over at mye av programvaren dems ble stempla med beta. Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 99/100 eller 100/100 på acid3 testen ... ingen som roper hurra? Merkelig... JS motoren i denne er ikke akuratt treig... Men gidder jeg å bruke denne?? Hmm nei. Hvorfor skulle jeg? Er jo ikke noe som ikke funker i de andre. Opera 10 alpha har klart det i lang tid allerede Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Selv om den får 100/100, så er animasjonen litt ujent og feilmeldingen "Linktest Failed" dukket opp. Chrome er mao ikke perfekt Men den er god nok for meg og jeg anbefaler andre i det minste å teste. Lenke til kommentar
danandre Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Såvidt testet noe som heter AdSweep til Chrome (gratis). Funker sånn passe bra, men klarer ikke fjerne all reklame like godt som AdBlock, pluss at den er ikke så veldig redigerbar. Men kanskje interessant for de som vil ta en titt: http://www.adsweep.org/ Edit: Så at noen andre hadde nevnt det tidligere også Endret 24. mai 2009 av danandre Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 grunnen til at den ikke er redigerbar er for at du må kunne css for å gjøre det. grunnen til at privoxy er et bedre alternativ for meg er for at jeg har en egen dedikert server som kan kjøre alt av sånne programmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå