praystation Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Tenke jeg skulle lage en tråd angående dette lovende eksklusive spillet fra Quantic Dream. Ny trailer har blitt sluppet. Spillet vil ikke komme ut før neste år, i følge gametrailers. UPDATE: Trailer på 1up Gametrailers TV Se filmen hos Youtube Endret 22. mai 2009 av praystation Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Ser steinbra ut! Kjekt med utviklere som går litt nye veier, og attpåtil leverer med en grafikk som gir hakeslipp Lenke til kommentar
Parted Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Damn... 3.dje bildet fra toppen er bare full av win! Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Blir mer og mer dratt vekk fra dette spillet. Særdeles skeptisk til gameplayet egentlig. Og hvorfor skal de ha med sexy-greier? Den videoen som bildene av hun dama er fra. Det ser jo helt forjævlig ut med så sykelig stivt og livløst ansikt når hun driver og stripper. Urk, uansett, håper det blir et bra spill nevertheless. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Gameplayet ser ut til å bli i samme gate som Fahrenheit, forhåpentligvis noe mer raffinert og kanskje med noen nyvinninger også. Med andre ord tror jeg ikke Heavy Rain blir et spill for alle, da dette spillet handler om historiefortelling fremfor noe annet, men til gjengjeld ser det ut til å bli noe av det beste innenfor sin sjanger. Jeg gleder meg i alle fall Endret 25. mai 2009 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Ja en ting er sikkert. Hatet du fahrenheit så er det nok ingen vits i å prøve dette. Og takk gud for at ikke alle spill er spill for alle. Kjedelig!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå