abene Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Microsoft skal i neste uke vise frem ny søkemotor. Les mer Lenke til kommentar
tjomi Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 for guds skyld si at den er bedre en live. Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Den oppussingen av Kvasir var vel egentlig ganske laber, var den ikkje? Er vel basert på google? Og det er det ingen tvil om, at Live er horrible saker. Den plukker ikkje opp sine eigne tjenester eingong. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Får se om microsoft klarer dette da, hvis de sikter på å være en konkurrent til Google har de en rimelig stor utfording.. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Kvasir er basert på Google? Right.. Slik jeg fikk med meg kvasir sin oppdatering gikk det for det meste ut på å lage en så stygg logo som mulig. Lenke til kommentar
ckl77 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Joda, de stemmer at Kvasir får søket sitt fra Google. Det er faktisk ikke en hemmelighet i det hele tatt, står øverst i hjørnet på søkeresultatene (mener jeg å huske). Men merkelig nok er det forskjell på enkelte Kvasir søk kontra Google... Derfor ser jeg litt frem til Kumo, selv om jeg i utgangspunktet misliker M$. Det kan være positivt å få flere søkeleverandører, og ikke bare mange som gjenbruker én. Lenke til kommentar
kozel Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Kvasir er basert på Google? Right.. Slik jeg fikk med meg kvasir sin oppdatering gikk det for det meste ut på å lage en så stygg logo som mulig. Hehe, den nye logoen til Kvasir er bare helt forferdelig, ser ut som om den er laget i Word og Paint. Av en 6-åring. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Håper det blir mer konkurranse i søkemotormarkedet av dette. Ask, yahoo, MS taper jo markedsandeler for hver dag som går. Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Kvasir er basert på Google? Right.. Google leverer organiske søkeresultater til Kvasir, så det er helt riktig å si at de baserer seg på Google. Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Litt konkurranse er alltid fint så lenge den er rettferdig. Tipper M$ setter den som standard i IE til de eventuelt får EU på nakken. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg har en slags morbid kuriositet for hva M$ vil finne på. Sansynligvis noe grafisk fancy som de håper de kan melke for penger og/eller bruke til å sensurere ting de ikke liker. Men det ER mulig de har fått inn nye prosjektledere som tenker utenfor $boksen og faktisk vil konkurrere på praktisk nytte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå