gthaman Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg personlig klarer nesten ikke vente. 14/5 i usa, og da kan man jo vente seg en release fra enkelte piratgrupper før det 8) Ellers hvis spillet er meget bra ( noe jeg tror det blir, ettersom ps2 tok verden med storm ) så kjøper jeg det... Et annet poeng som gjør at jeg ikke venter er at det skal ta 9 dager til før det kommer til Norske webshops - 23/5. Dette holder ikke... Uansett, er det noen som har dette på ps2 og som skal kjøpe det til pc og? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Uansett, er det noen som har dette på ps2 og som skal kjøpe det til pc og? NEI! Likte GTA3 mye bedre, og jeg ble voldsomt skuffet av Vice City. Var greit nok de første 15-20 timene, men så ble det alt for mye av det samme. Lenke til kommentar
cell Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Heeeelt enig med deg........... I gta3 var det stor forskjell i fra øy til øy, men i vc var alt likt, samme fargane og, ja rett og slett alt "nesten" var kjedeli.... eit lite minus med vc var at alt var flatt ....... ikkje noe oppover bakker eller noe........ gta3 hadde mykje variasjon i terenget 8) noe som var ein stor + Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 jeg kunne ikke brydd meg mindre om gta3 vice city.. gta3 var i mine øyne en gedigen kjedelig flopp, de første 5 timene var det kjekt å banke opp gamle damer, gjøre oppdrag osv, men så gjentar liksom alt seg.. Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 Dere må være de eneste i verden som føler det slik da? Alle kritikere over hele verden har skamrost det til de grader, og alle sier at "det litte ekstra" som manglet i gta3 er med i Vice city.. oppdragene og AI skal da være voldsomt mye bedre? Og hvis du bare spilte gta3 i 5 timer, så er det ikke noe poeng i å kommentere... jeg spilte gta3 i sikkert 300+ timer. Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Dere må være de eneste i verden som føler det slik da? Alle kritikere over hele verden har skamrost det til de grader, og alle sier at "det litte ekstra" som manglet i gta3 er med i Vice city.. oppdragene og AI skal da være voldsomt mye bedre? Og hvis du bare spilte gta3 i 5 timer, så er det ikke noe poeng i å kommentere... jeg spilte gta3 i sikkert 300+ timer. Så fordi "alle" kritikere liker det så må alle andre det? Og skal man heller ikke få ha en mening om ett spill hvis du ikke har spillt mere enn 5 timer? Det blir for dumt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Dere må være de eneste i verden som føler det slik da? Alle kritikere over hele verden har skamrost det til de grader, og alle sier at "det litte ekstra" som manglet i gta3 er med i Vice city.. oppdragene og AI skal da være voldsomt mye bedre? Og hvis du bare spilte gta3 i 5 timer, så er det ikke noe poeng i å kommentere... jeg spilte gta3 i sikkert 300+ timer. skrev jeg at jeg kun har spilt det i 5 timer ? jeg sa de FØRSTE 5 timene..etter det så ble det til at jeg gikk inn, kjørte litt rundt, kjedet ræva av meg og vips,quit spillet gir oss jo absolutt ingenting,kontroversielt ? neppe.. det at du kan blåse huet av folk i sof2, faktisk i 7 forskjellige biter er nok verre enn at du kan banke en gammel dame med gåstol.. hva er det gta3 gir oss som ikke mafia gir oss,men bare på en utrolig mye bedre gjennomført måte Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg har selvfølgelig runda mafia, opptil flere ganger. Gta gir en mer moderne tid, fetere biler, mer arcade! Ikke minst er oppdragene mye fetere. Vice city er mye større en lost haven. Flere våpen. Motorsykler. Masse hidden shit etc. Mafia er for lite opp til spilleren om hva du vil gjøre. Det er for lagt opp spør du meg. Gta3 / Vice kan du kontrollere litt mer føler jeg, velge oppdragsgivere etc. Slik er det ikke i mafia. Gta3 vs Mafia er svært jevnt, men, mot vice city har ikke mafia sjans. Dette er kun min mening da Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Gleder meg til Vice City selv. digga gta3, spilte det i alt for mange timer og har hørt veldig mye bra om VC, selv om jeg i prinsipp ikke har prøvd det på ps2 derfor ikke vet om det er så bra som folk sier Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg synes at GTA3 er et knall spill (har spilt gjennom det såklart), men det blir nok enda mer knall å suse rundt på motorsykler i Vice City! **Liten Spoiler** Slutten på GTA3 er genial, etter at man har tatt et vanskelig mission for å redde ei dame, begynner rulleteksten og hører du at dama prater mye, og så stoppes pratinga av et skudd Lenke til kommentar
WannabeZZ Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Yepp, gleder meg som en unge! Har vært gjennom GTA3 på pc, og prøvd ettpar oppdrag i Vice City på PS2. Dette er jo råeste spill ever! Kommer til å sitte pal frem til ferien..... Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Gleder meg sinnsykt til VC kommer til PC, spilte GTA3 utrolig mye for å klare å få 100% Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Dere må være de eneste i verden som føler det slik da? Alle kritikere over hele verden har skamrost det til de grader, og alle sier at "det litte ekstra" som manglet i gta3 er med i Vice city.. oppdragene og AI skal da være voldsomt mye bedre? Og hvis du bare spilte gta3 i 5 timer, så er det ikke noe poeng i å kommentere... jeg spilte gta3 i sikkert 300+ timer. nesten som de wheel of time folka som sir man må lese de 7000 første sidene før man kan si om bøkerne er gode eller dårlige... Lenke til kommentar
applet Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Det kan jeg love deg. I likhet med mange andre har jeg antageligvis spilt 200 timer pluss med GTA3 og gleder meg som en unge til Vice City. Det som gjorde gta3 så stort for meg var helt klart den friheten du hadde til å gjøre hva pokker du ville. Den ene tingen mafia manglet fra å gjøre det et fantastisk bra spill (detaljenivået i Mafia var helt utenomjordisk, spesielt de gangene du fikk vandre i bakgårdene og inne i bygningene, hadde du bare kunne vende tilbake dit senere i spillet og opplevd den fantastiske atmosfæren igjen..). applet Lenke til kommentar
Treat Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 enig med thomas osv må være bedre ting og gjøre en og spille slikt ! Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Ja, jeg gleder meg ihverfall.... GTA3 var jo dritbra, så hvorfor skulle ikke VC være bra? :smile: Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 Dere må være de eneste i verden som føler det slik da? Alle kritikere over hele verden har skamrost det til de grader, og alle sier at "det litte ekstra" som manglet i gta3 er med i Vice city.. oppdragene og AI skal da være voldsomt mye bedre? Og hvis du bare spilte gta3 i 5 timer, så er det ikke noe poeng i å kommentere... jeg spilte gta3 i sikkert 300+ timer. nesten som de wheel of time folka som sir man må lese de 7000 første sidene før man kan si om bøkerne er gode eller dårlige... Dette er det verste jeg har hørt - saken er at han sa at spillet gjentok seg selv - noe som er helt feil. Det var interessant hele veien, oppdragene noenlunde varierte, og hvis du ikke mangler fantasi bør du kunne moro deg i svært mange timer ! Og Vice city skal kjøre enda mer varierte oppdrag og frihet, hvordan kan du da si at det ikke blir noe særlig moro? Lenke til kommentar
Kjetil J Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Hadde det bare kommet for et halvt år siden! Lenke til kommentar
ilex Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 neh, venter på mer interessante ting. Dark Forces IV: Jedi Knight III: Jedi Academy Tron 2.0 S.T.A.L.K.E.R. DOOM III (doh) Heff Leff 2 (doh again) Sam & Max 2 Full Throttle 2 og ikke minst 1.10 patchen til Diablo2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå