Lysnes- Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg har fått tak i en 3mnd'rs gammel pc! Den har 1,33Ghz AMD Athlon prosessor, WinXP, 256Mb DDR etc. Problemet mitt er at prosessoren kun kjører 1Ghz ! Hva gjør jeg for å få "glocka" opp cpu`en til det den egentlig ska yte `? (Annen mulighet en å gjøre det fra bios helst, har ikke bios update:p) Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg har fått tak i en 3mnd'rs gammel pc!Den har 1,33Ghz AMD Athlon prosessor, WinXP, 256Mb DDR etc. Problemet mitt er at prosessoren kun kjører 1Ghz ! Hva gjør jeg for å få "glocka" opp cpu`en til det den egentlig ska yte `? (Annen mulighet en å gjøre det fra bios helst, har ikke bios update:p) Gå inn i BIOS sett fsb til 133, den står hos deg til 100MHz Njaal Lenke til kommentar
Lysnes- Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 Prøvde det på en lik cpu for 6mndr siden ca, cpu`en virket helt fint fram til jeg skulle spille counter-strike - Den ble for varm og ble ødelagt (Har vifte som skal takle 1.6ghz) * Er det smart å prøve på dette igjen da `? Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Prøvde det på en lik cpu for 6mndr siden ca, cpu`en virket helt fint fram til jeg skulle spille counter-strike - Den ble for varm og ble ødelagt (Har vifte som skal takle 1.6ghz) * Er det smart å prøve på dette igjen da `? Hvis det er en 1,33GHz CPU så skal det ikke være noe problem! Njaal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå