Gå til innhold

Forslag til ekstern vifte/alternativ kjøler HD4890?

Conkey

Anbefalte innlegg

Snuser på det nye 4890 kortet til ASUS,men ser mange steder at viften støyer en del. Håper dette kan løses med en annen vifte + kanskje få lavere temperaturer. Har ennå ikke funnet noen kjølere som er beskrevet som kompatible. Vil kjølere som passer 4870 passe?

Takknemlig for svar

Edit: klarer ikke å bestemme meg for hvilket kort jeg skal gå for, 4890 vs 275? 275 presterer jevnt over litt bedre (og jeg vil ha et allroundkort mht forskjellige spill) men rykter skal ha de til at de i tester har brukt en 285 kjerne i kortene????? Erfaringer anyone?

Endret av Conkey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser nå at det kommer 4890 kort med fetere kjølere samt noe høyere clock enn stock. eks denne

Noen som har tanker om støy + kjøling på disse Vs å kjøre et stock kort (evt XFX 4890 XXX) med overnevnte vifte?

jeg har selv liten peiling på OC så å kjøpe noe fabrikklokket er fristende

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...
Ser nå at det kommer 4890 kort med fetere kjølere samt noe høyere clock enn stock. eks denne

Noen som har tanker om støy + kjøling på disse Vs å kjøre et stock kort (evt XFX 4890 XXX) med overnevnte vifte?

jeg har selv liten peiling på OC så å kjøpe noe fabrikklokket er fristende

disse har fått gode reviews ang lyd så jeg også har bestilt meg et par, men det tar jammen tid før det kommer på lager!! ikke sett noen bekreftede datoer enda.... :(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nesten bare å glemme - det utsettes i det evige. Ringte importøren og de ante ikke noe om en dato en gang.

MEN: Den kjølingen det linkes til her oppe - bygger den mye mer ut en standardkjøleren som står på kortet fra før? Skal nemlig ha to i CF, og er bekymret for plassen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...