Conkey Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Snuser på det nye 4890 kortet til ASUS,men ser mange steder at viften støyer en del. Håper dette kan løses med en annen vifte + kanskje få lavere temperaturer. Har ennå ikke funnet noen kjølere som er beskrevet som kompatible. Vil kjølere som passer 4870 passe? Takknemlig for svar Edit: klarer ikke å bestemme meg for hvilket kort jeg skal gå for, 4890 vs 275? 275 presterer jevnt over litt bedre (og jeg vil ha et allroundkort mht forskjellige spill) men rykter skal ha de til at de i tester har brukt en 285 kjerne i kortene????? Erfaringer anyone? Endret 21. mai 2009 av Conkey Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 HD 4890 kjøler >><< GTX 275 kjøler Selges hos Amentio eller NetShop.. Lenke til kommentar
Conkey Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Ser nå at det kommer 4890 kort med fetere kjølere samt noe høyere clock enn stock. eks denne Noen som har tanker om støy + kjøling på disse Vs å kjøre et stock kort (evt XFX 4890 XXX) med overnevnte vifte? jeg har selv liten peiling på OC så å kjøpe noe fabrikklokket er fristende Lenke til kommentar
cjako Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Ja, kjøp skjermokrtet som han nevnte ivenfor. Sapphire 4890 "toxic edition". Hører at det skal gå veldig stille, har bestilt meg en sånn selv. Lenke til kommentar
torkeldl Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Er det slik at støyen på stock 4890 kortene er såpass høy at man faktisk MÅ kjøpe en annen vifte i tillegg? Har nemlig bestilt et 4890 kort. Lenke til kommentar
svingstang2 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Ser nå at det kommer 4890 kort med fetere kjølere samt noe høyere clock enn stock. eks denne Noen som har tanker om støy + kjøling på disse Vs å kjøre et stock kort (evt XFX 4890 XXX) med overnevnte vifte? jeg har selv liten peiling på OC så å kjøpe noe fabrikklokket er fristende disse har fått gode reviews ang lyd så jeg også har bestilt meg et par, men det tar jammen tid før det kommer på lager!! ikke sett noen bekreftede datoer enda.... Lenke til kommentar
eirik_sn Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Nesten bare å glemme - det utsettes i det evige. Ringte importøren og de ante ikke noe om en dato en gang. MEN: Den kjølingen det linkes til her oppe - bygger den mye mer ut en standardkjøleren som står på kortet fra før? Skal nemlig ha to i CF, og er bekymret for plassen.. Lenke til kommentar
svingstang2 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Nesten bare å glemme - det utsettes i det evige. Ringte importøren og de ante ikke noe om en dato en gang. shit..... akkurat det jeg ikke trengte Lenke til kommentar
eirik_sn Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Er jo mange knalltilbud på standard 4890-kort nå da, så kan du jo hive med en slik: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=341325 Virker overbevisende mtp kjøling og lydnivå, samt enkel å montere Lenke til kommentar
svingstang2 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Er jo mange knalltilbud på standard 4890-kort nå da, så kan du jo hive med en slik: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=341325 Virker overbevisende mtp kjøling og lydnivå, samt enkel å montere denne passer vel ikke til 4890 kortet ifølge produsenten.... om lista er oppdatert da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå