Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Svarte søppelsekker foran vinduene

Anbefalte innlegg

Hei!

Har vært på visning på en leilighet i Oslo og jeg får den leiligheten hvis jeg vil, har veldig lyst på den leiligheten også men er noe jeg konstant går å tenker på om jeg skal ta den eller ikke. For naboen til den leiligheten jeg kan få, har hengt svarte søppelsekker foran vinduene sine. Så lurer på om noen av dere vet hva dette ka være? Er så redd for at det kan være noen slags for narko leilighet der de driver med masse sånn tull eller lignende, eller om det kanskje kan være noen form for bordell osv. Har tenkt litt på det meg oppussing eller at det ikke bor noen der, men hvorfor er vinduene dekt med søppelsekker da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar, joda skal spørre selgeren. Er veldig glad for leiligheten for den er utrolig fin, men er somm sakt litt "redd" for hva som ev. foregår i andre leiligheten. Men har jo også sett flere andre steder i Oslo som har det slikt med søppelsekkene foran vinduene, leste litt om det på nett i går også. Der var det jo alt fra barnehager som gjorde det pga. lage stemmning i barnehagen, mødre som hengte det opp pga. av at ungen ikke får sove og til nerder som stenger alt av sollys ute pga. gaming.

Lenke til kommentar
jeg bor i en leilighet med 3 andre.

vi har en søppelsekk hengenede i vinduet på badet pga ingen av oss 4 gadd kjøpe inn gardin.

Er det mulig sier jeg.

kjekt at jeg skal flytte inn i en egen leilighet til høsten da.

2 roms bare for meg selv midt i tr.heim sentrum.

skal male den osv før jeg flytter inn.

leil jeg bor i nå ser ut som et helvete, konstant!

så derfor gidder jeg ikke kjøpe inn gardiner når de andre gir totalt faen i hele leiligheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...