ellipsis Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hei! Har vært på visning på en leilighet i Oslo og jeg får den leiligheten hvis jeg vil, har veldig lyst på den leiligheten også men er noe jeg konstant går å tenker på om jeg skal ta den eller ikke. For naboen til den leiligheten jeg kan få, har hengt svarte søppelsekker foran vinduene sine. Så lurer på om noen av dere vet hva dette ka være? Er så redd for at det kan være noen slags for narko leilighet der de driver med masse sånn tull eller lignende, eller om det kanskje kan være noen form for bordell osv. Har tenkt litt på det meg oppussing eller at det ikke bor noen der, men hvorfor er vinduene dekt med søppelsekker da? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Godt spørsmål, om det er sinnssyke vrak som ikke liker lys er vel noe selger bør ha svar på. Å bli møtt med et sånt syn på en visning på en leilighet er ikke et bra inntrykk på kjøper. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Prøvd å spørre selgeren? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) jeg bor i en leilighet med 3 andre. vi har en søppelsekk hengenede i vinduet på badet pga ingen av oss 4 gadd kjøpe inn gardin. Endret 21. mai 2009 av Sangesland Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Da har vi svaret, ellipsis blir Sangesland nye nabo! Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Er det bare jeg som er rar, henger alle opp søppelposer i vinduene? Må nesten være at du har vært i nabo huset til Sangesland ... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg hadde det sånn en stund når jeg var som verst deprimert og ikke brydde meg om hvordan det så ut, ville bare ha ut sollyset. Gardiner er noget mer praktisk. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Sangesland: Ja da er det vel bare å spørre, er det en narko leilighet? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=943585 Lenke til kommentar
ellipsis Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Takk for svar, joda skal spørre selgeren. Er veldig glad for leiligheten for den er utrolig fin, men er somm sakt litt "redd" for hva som ev. foregår i andre leiligheten. Men har jo også sett flere andre steder i Oslo som har det slikt med søppelsekkene foran vinduene, leste litt om det på nett i går også. Der var det jo alt fra barnehager som gjorde det pga. lage stemmning i barnehagen, mødre som hengte det opp pga. av at ungen ikke får sove og til nerder som stenger alt av sollys ute pga. gaming. Lenke til kommentar
ellipsis Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 da fikk jeg svar fra selger, nabo leiligheten var under oppussing. leiligheten sprøytemales og derfor dekkes vinduene. faren avverget Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 jeg bor i en leilighet med 3 andre.vi har en søppelsekk hengenede i vinduet på badet pga ingen av oss 4 gadd kjøpe inn gardin. Er det mulig sier jeg. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 jeg bor i en leilighet med 3 andre.vi har en søppelsekk hengenede i vinduet på badet pga ingen av oss 4 gadd kjøpe inn gardin. Er det mulig sier jeg. kjekt at jeg skal flytte inn i en egen leilighet til høsten da. 2 roms bare for meg selv midt i tr.heim sentrum. skal male den osv før jeg flytter inn. leil jeg bor i nå ser ut som et helvete, konstant! så derfor gidder jeg ikke kjøpe inn gardiner når de andre gir totalt faen i hele leiligheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå