kompis_25 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 har dette merkelig problemet som kommer om igjen i flere spill, er gjerne i spill som er litt av eldre dato, kan nevne f.eks. age of empires 2, elastomania, fallout 2, og det er mange flere dette skjer i, men er ikke alle som er av eldre dato også da, hva kan dette komme av, for har ikke dette problemet i spill som er littegrann nyere, men hender en gang iblant der å, er så irriterende når man sitter på lan også plutselig flimrer skjermen ett parr ganger og etter ca. 30 sek, så vrir fargene seg til noe som ikke stemmer i det hele tatt. noen som vet noe? Lenke til kommentar
kompis_25 Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 er det ingen som vet noe om dette, eller har vært ute for det før? kan jo forresten legge til at skjermkortet jeg har er ett NVIDIA GeForce 8600 GT hvis det er noe mer til hjelp. håper det er noen som vet noe i det hele tatt, eller kan komme med tips som kanskje kan hjelpe til med og løse problemet. Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Har litt av det samme problemet i starcraft. I menyene er fargene helt feil, men om jeg begynner å spille, så ser det meste normalt ut. Har prøvd det meste av kompatibilitetsmoduser osv uten hell. Bruker Vista64 ultimate. Har også sett det samme i starcraft på en laptop som kjørte prøveutgaven av windows 7... Lenke til kommentar
kompis_25 Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 er noe slikt som skjer med meg å, men her er det slik at når det først har kommet, så vil det nesten ikke vekk igjen, men legger jeg det ned på startlinja, og så tar det opp igjen, så er spillet fint i fargene i ca. 30 nye sekunder men jeg vet på en måte at det er ikke noe galt med spillet, fordi når jeg starter det samme spillet på en bærbar pc som kjører samme operativsystem, så skjer det ingenting, det kommer kanskje ett blink av negative farger i noen sekunder en veldig sjelden gang, men ellers skjer det aldri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå