Matshaugl Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Fant i dag ut at jeg kunne forandre på eksponerings tiden på mitt samsung s630 kamra. Måtte bare opp nærmeste elv og teste det ut litt. Med stein og min egen sko som stativ fikk jeg fakktisk noen bilder jeg er fornøyd med. Noen som har noe tilbakemelding? Endret 21. mai 2009 av Matshaugl Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Legg bildene inn i bk og les reglene for bk nøye før du legger dem ut der. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Legg bildene inn i bk og les reglene for bk nøye før du legger dem ut der. Enig. Nå kan trådstarter be om å flytte tråden til BK, og selv merke den som serie; så er problemet løst. Tom Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Ikke så dumt, og en bra start når det kommer til å utforske kamera. Når det er sagt så har jeg sett rennende vann med lang lukkertid litt for mange ganger til at det blir så veldig spennende. Lenke til kommentar
Matshaugl Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Las rettnings linjene til bildekritikk før jeg postet her. Var i tvil om det passet inn i bildekritikk mappa. Var liksom ikke tilbakemelding på bildene som var hovedgrunnen til at jeg la dem ut. Mer at jeg syns det var spesielt at du kunne ta sånne type bilder med ett kamra til 750 kr. Kan gjerne flytte tråden vist folk mener den passer bedre en annen plass. Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Tror dette er et fin fin emne for den nye tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1102516 Og som det blir sagt, det er fotografen bak kameraet som har mest og si for hvor bra bildene blir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå