Chimpy Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Det burde seriøst lages en film om battlefield 1942...først starter filmen ala introen med tanks rullende i ørkenen og fly stupende ned og så plutselig hopper filmen til et stort slag i ørkenen med litt slåssing mellom britene og die germans. Men så igjen hopper filmen til et slag i en skog og nå er det tyskerne og kommunistene så slåss. Tenk på det dere, film om kun slag med null story! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 du har ikke lett godt nok i hyllene, gutt... er det en ting vi ikke trenger så er det flere sånne hjerneløse filmer... husker ikke navn for øyeblikket, men jeg vet jeg har sett filmer basert på dette... nei, takke meg heller til Schindlers Liste... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Det burde seriøst lages en film om battlefield 1942...først starter filmen ala introen med tanks rullende i ørkenen og fly stupende ned og så plutselig hopper filmen til et stort slag i ørkenen med litt slåssing mellom britene og die germans. Men så igjen hopper filmen til et slag i en skog og nå er det tyskerne og kommunistene så slåss. Tenk på det dere, film om kun slag med null story! nøyaktig HVA hadde vært kjekt med dette ? x antall timer med meningsløshet Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 gå å lei følgende filmer for å få den opplevelsen: The longest day - for den D-dag følelsen saving private ryan - D-dag + CQB følelsen The thin red line - pacific følelsen windtalkers - usannsyling action følelsen blandet med krig Enemy at the gates - CQB/sniping stalingrad følelsen tracks of terror - Tanks+litt morsom Das Boot - U-båt følelsen The dirty dozen - god film bare Helter fra telemark (eller hva den heter) - morro med "norsk" action fra krigen + + + hvorfor sløse utallige millioner på å gjøre det som er gjort utallige ganger før? Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Gløm ikke Band of Brothers (10 episoder hver på 1 time), laget av Tom Hanks og Steven Spielberg etter de var ferdig med Saving Private Ryan. Nå har jeg alltid vært interessert i krig (hvem er ikke det) og disse vil jeg tørre påstå er det beste i sin sjanger. Du har dårlig med ørken- og sjøkrig, men i tillegg er det mening og budskap i dem Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Gløm ikke Band of Brothers (10 episoder hver på 1 time), laget av Tom Hanks og Steven Spielberg etter de var ferdig med Saving Private Ryan. Nå har jeg alltid vært interessert i krig (hvem er ikke det) og disse vil jeg tørre påstå er det beste i sin sjanger. Du har dårlig med ørken- og sjøkrig, men i tillegg er det mening og budskap i dem Band of brothers er den beste krigs filmen serie som er laget Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Hvorfor hadde det vært tøft med BF1942 film? Det finnes da ørten forskjellige WW2 filmer du kan kose deg med Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 gå å lei følgende filmer for å få den opplevelsen: windtalkers - usannsyling action følelsen blandet med krig Vel den filmen er jo usannsynlig* urealistisk. Du nevner mange andre gode filmer, men den der ville jeg ikke anbefalt til noen krigsfilm fans. Dette er en film du trekker på smilebånde og tenker "hva i h****** har John Woo tenkt når han lagde denne filmen?" Krysning av Saving Private Ryan møter Face Off, men ender i totalt tragedie. Ikke en gang den usannsynlige action følelsen John Woo mestrer så fabelaktig i tidligere filmer klarer å hjelpe denne filmen opp på beina. Men så er dette bare min mening av saken no hard feelings. Lenke til kommentar
SvUpP Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Gløm ikke Band of Brothers (10 episoder hver på 1 time), laget av Tom Hanks og Steven Spielberg etter de var ferdig med Saving Private Ryan. Nå har jeg alltid vært interessert i krig (hvem er ikke det) og disse vil jeg tørre påstå er det beste i sin sjanger. Du har dårlig med ørken- og sjøkrig, men i tillegg er det mening og budskap i dem Band of brothers er den beste krigs filmen serie som er laget 100% Enig! Dvd-boksen står i hylla mi her nå... 6 DVD'er med over 12 timer kos (ca. 10 timer på selve serien og ca. 12 timer ekstramateriale), og den er helt klart den absolutt mest verdsatte delen av samlingen min... Ingen over, ingen ved siden PS! Ikke bare den beste krigsfilmen noen sinne... Men klart der oppe som verdens beste TV-serie. Mvh. S. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Band of brothers er den beste krigs filmen serie som er laget 100% Enig! Dvd-boksen står i hylla mi her nå... 6 DVD'er med over 12 timer kos (ca. 10 timer på selve serien og ca. 12 timer ekstramateriale), og den er helt klart den absolutt mest verdsatte delen av samlingen min... Ingen over, ingen ved siden PS! Ikke bare den beste krigsfilmen noen sinne... Men klart der oppe som verdens beste TV-serie. Mvh. S. Personlig ble jeg ganske skuffet over BoB. Har ennå ett par episoder igjen så jeg har ikke sett hele ennå. Serien begynte greit men ble egentlig veldig lite engasjerende etterhvert... Blir definitivt ikke noe DVD kjøp av denne. Kanskje ekstramaterialet er mer interessant dog? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 BOB er en konge serie! Synd den er så altfor kort. Das boot er også konge! Så den for litt siden Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Das Boot er snasen. SAving private ryan er også genial, hva skal vi med bf1942 film, hvis du bare vil ha kamåscener så sploer du til de i de filmene som er nevnt her, er nok kamper å ta av... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 gå å lei følgende filmer for å få den opplevelsen: windtalkers - usannsyling action følelsen blandet med krig Vel den filmen er jo usannsynlig* urealistisk. Du nevner mange andre gode filmer, men den der ville jeg ikke anbefalt til noen krigsfilm fans. Dette er en film du trekker på smilebånde og tenker "hva i h****** har John Woo tenkt når han lagde denne filmen?" Krysning av Saving Private Ryan møter Face Off, men ender i totalt tragedie. Ikke en gang den usannsynlige action følelsen John Woo mestrer så fabelaktig i tidligere filmer klarer å hjelpe denne filmen opp på beina. Men så er dette bare min mening av saken no hard feelings. tja, Bf1942 har vel visse elementer av urealisme i seg, så jeg tenkte bare at jeg ville inkludere en film som appelerte til disse aspektene av spillet, sånn for å dekke alle baser, så skrev jeg jo "Usannsynlig action"... at jeg ikke tok med BoB...skamme meg! selv synes jeg The longest day er den beste filmen ever glemte self. Tora! Tora! Tora! - Perl harbour film, fra begge sider, der den japanske delen er i regi av japanere Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 gå å lei følgende filmer for å få den opplevelsen: The longest day - for den D-dag følelsen saving private ryan - D-dag + CQB følelsen The thin red line - pacific følelsen windtalkers - usannsyling action følelsen blandet med krig Enemy at the gates - CQB/sniping stalingrad følelsen tracks of terror - Tanks+litt morsom Das Boot - U-båt følelsen The dirty dozen - god film bare Helter fra telemark (eller hva den heter) - morro med "norsk" action fra krigen + + + hvorfor sløse utallige millioner på å gjøre det som er gjort utallige ganger før? Mhm.. The Longest Day: Ikke sett enda : Saving Private Ryan: En av de beste, visuelt sett. The Thin Red Line: En av de bedre Pacific-filmene. Windtalkers: Et ord.. kvalmt! Den slayer-festen på slutten ødela mye. Enemy At The Gates: Jau.. en ganske spennende film. Tracks Of Terror: Er vel ikke Wheels Of Terror du mener? B-film Das Boot: Den definitive ubåt-filmen. Dirty Dozen: Ikke sett enda. Helter Fra Telemark: "Hello Arney" Men når jeg skal se på en krigsfilm så søker jeg litt mer.. det lille som beviser at krig kan være så jevli så jevli, og som ikke har så mye heltedyrkelse (les: Windtalkers). Come and see: (russisk film som handler om en gutt som driver som en partisaner. Viser hvordan tyskerne behandlet russerne under krigen.) Stalingrad: tysk film om den tyske retretten fra Stalingrad. Talvisola: Finsk film om vinter-krigen. Den definitive krigsfilm i mine øyne. Ingenting som å se 15-20 finske skyttere i skyttergraver meie ned 150-200 russere i full fart mot dem. Kan absolutt anbefale http://www.dvdstrax.com/no.. de har et meget godt utvalg av dvd'er som omhandler krig. :=) Lenke til kommentar
Chimpy Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 Helt utrolig at ingen forstod at det var ironi alt jeg sa... Dessuten så var det feilposting og, skulle egentlig være reply på topicet "hvilket spill vil du se som film" greia. Tror jeg trykka feil på post reply og nytt topic. Hvem spiller i filmen the longest day? er den gammel? har ihvertfall ikke hørt om den. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Helt utrolig at ingen forstod at det var ironi alt jeg sa... Dessuten så var det feilposting og, skulle egentlig være reply på topicet "hvilket spill vil du se som film" greia. Tror jeg trykka feil på post reply og nytt topic.Hvem spiller i filmen the longest day? er den gammel? har ihvertfall ikke hørt om den. Er vel fra 1960 en gang.. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Helt utrolig at ingen forstod at det var ironi alt jeg sa... Dessuten så var det feilposting og, skulle egentlig være reply på topicet "hvilket spill vil du se som film" greia. Tror jeg trykka feil på post reply og nytt topic. ikke kom med unnskyldninger når folk ikke er enige med topicen/posten din, folk bruker ikke bite på det :-? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 haha, hvis det var ironi, er jeg paven! Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Hvem spiller i filmen the longest day? er den gammel? har ihvertfall ikke hørt om den. Kan det være DENNE mon tro? Lenke til kommentar
Chimpy Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 Kan umulig være min feil at dere ikke forstår ironi, men det var seriøst ironi altså. Klarte desverre å trykke feil først å skape nytt topic,menmen. Får håpe dere klarer å lære dere hva ironi er etter hvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå