hopeless22 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Hei, Fatter driver for seg selv i et enkeltmannsforetak, her om dagen kjøpte jeg meg ny mobil, elller han gjorde, på en måte. Det jeg lurer på er om han får igjen momsen fra det kjøpet av den telefon ? Må det da skattes av på inntekta mi i så tilfelle? Hvordan fungerer dette? På forhånd takk=) Endret 21. mai 2009 av hopeless22 Lenke til kommentar
TotalVarsling Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hei, Fatter driver for seg selv i et enkeltmannsforetak, her om dagen kjøpte jeg meg ny mobil, elller han gjorde, på en måte. Det jeg lurer på er om han får igjen momsen fra det kjøpet av den telefon ? Må det da skattes av på inntekta mi i så tilfelle? Hvordan fungerer dette? På forhånd takk=) viss hann eller du köppte den spelar egentligen liten roll det han må göra är att ha kvitteringen sen bara skriva den i hans moms inlämning vet inte om han gör det varje månad eller när han gör det men han kan skriva av den ja Lenke til kommentar
hopeless22 Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Hei, Fatter driver for seg selv i et enkeltmannsforetak, her om dagen kjøpte jeg meg ny mobil, elller han gjorde, på en måte. Det jeg lurer på er om han får igjen momsen fra det kjøpet av den telefon ? Må det da skattes av på inntekta mi i så tilfelle? Hvordan fungerer dette? På forhånd takk=) viss hann eller du köppte den spelar egentligen liten roll det han må göra är att ha kvitteringen sen bara skriva den i hans moms inlämning vet inte om han gör det varje månad eller när han gör det men han kan skriva av den ja Takker. Kan han utgiftsføre to telefoner i løpet av et år? Lenke til kommentar
TotalVarsling Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hei, Fatter driver for seg selv i et enkeltmannsforetak, her om dagen kjøpte jeg meg ny mobil, elller han gjorde, på en måte. Det jeg lurer på er om han får igjen momsen fra det kjøpet av den telefon ? Må det da skattes av på inntekta mi i så tilfelle? Hvordan fungerer dette? På forhånd takk=) viss hann eller du köppte den spelar egentligen liten roll det han må göra är att ha kvitteringen sen bara skriva den i hans moms inlämning vet inte om han gör det varje månad eller när han gör det men han kan skriva av den ja Takker. Kan han utgiftsføre to telefoner i løpet av et år? ja det borde han kunna göra, sällan de bryr sig, han kan juh förklara det med att använder 2 liksom. så det är ingen fara Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå