Gå til innhold

Problemer med Internett Explorer

Anbefalte innlegg

Har fått problemer med at når jeg trykker på linker på noen sider skjer det ingen ting. For eksempel under partnere på Harware.no (Akamera Amobil ... Windows.no) Linker i forumet fungerer heller ikke.

Håper noen kan hjelpe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det dere kanskje kan gjøre er jo å oppdatere systemet litt, og seff internet explorer da, det kan hende at det er det som er feil, eller så kan dere skifte browser til f. eks Opera, den er rå bra, og enkel i bruk. i IE så kan dere også prøve å gå inn på <Verktøy, og alternativer for internet, der skal dere trykke på avansert eller så var det programmer, iallefall, så skal det være en knapp der som det står sett til standard, det gjør at alle instillingene tilbakesilles, det skal vel funke. husker ikke helt på hvordan det var pga at jeg bruker opera fortiden, den ruler :D

Håper dette hjalp dere videre,

Lenke til kommentar
det dere kanskje kan gjøre er jo å oppdatere systemet litt, og seff internet explorer da, det kan hende at det er det som er feil, eller så kan dere skifte browser til f. eks Opera, den er rå bra, og enkel i bruk. i IE så kan dere også prøve å gå inn på <Verktøy, og alternativer for internet, der skal dere trykke på avansert eller så var det programmer, iallefall, så skal det være en knapp der som det står sett til standard, det gjør at alle instillingene tilbakesilles, det skal vel funke. husker ikke helt på hvordan det var pga at jeg bruker opera fortiden, den ruler :D  

Håper dette hjalp dere videre,

ække dum heller da.. :p men det der var det første jeg testa.. mitt system er alltid oppdatert.. prøvde internett på flere maskiner her.. og alle sleit.. noe som ikke har skjedd før.. og når det samma skjer med en kompis som har samma isp.. så er det sikkert isp som føkker med oss brukere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...