Gå til innhold

Gps som passer inn i cd rommet?

Anbefalte innlegg

Er det noen som har hørt om en gps som gjør at man kan plasere en gps inn der du har cd spilleren? hater å ha ikke- stasjonerte ting i bil, siden du slipper å se ledninger og jeg mener det er en viss sikkerhets gevinst :p . Jeg er villig til å betale 3-4k for den, og det skal være i min "nye" mercedes c klasse som er en 98 modell. konge viss det finnes, men jeg har en viss følelse av det er litt sært det jeg ønsker meg :blush:

Endret av mr-hagen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt off topic, men er det noen av dere som vet om disse ikke-originale enhetene støtter at man bruker knappene som sitter i rattet på nyere biler? Er det noe standard tilkobling på dette kanskje?

(Vurderer å bytte ut standard-radio/cd-spilleren i Minien)

-s

Lenke til kommentar
Litt off topic, men er det noen av dere som vet om disse ikke-originale enhetene støtter at man bruker knappene som sitter i rattet på nyere biler? Er det noe standard tilkobling på dette kanskje?

(Vurderer å bytte ut standard-radio/cd-spilleren i Minien)

-s

De fra de større aktørene Alpine pioneer kenwood osv. kan det. Men det har også mye å si hva slags bil du har.

Et bra sted å starte for å finne overgangskabler

http://acb.no/

heter canbus i bilen, som du må koble deg til.

Ontopic:

Jeg ville valgt en becker med navigasjon i en mercedes, passer bra inn. men koster skjorta.

Denne JVC'en er stilig

http://www.teknofil.no/wip4/jvc-kd-nx5000-.../d.epl?id=12845

Men koster også skjorta. En liten søk på ebay gir deg slike spillere til under 2000,- men ikke forvent så god engelsk i menyene :)

Endret av bzzlink
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...