Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

DSL - Levrandører

Anbefalte innlegg

Hei

Hvis man velger Bluecom har man jo 5950,- i instalasjon. Catch ligger på 3300kr, dette er da veldig stor forskjell. Så det vil jo i løpet av 1 år koste mye mer hos Bluecom? etter mine øyne?

Telenor networks tar 4500,- i etablering av aktørene, de må betale for modemet og montør så etableringen er neppe særlig rimeligere for noen av de som videreselger SHDSL fra Telenor Networks.

De som selger wholesale fra Telenor kjøper sine egne modem og ikke av Telenor, fra 1 juni vel og merke.

JPT

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det som er litt teit er prisene hos Bluecom da, for private koster det:

Installasjonspriser er kr 5 950,-

For bedrifter:

Etableringspris 4500,-

De 4500,- er nok +MVA så da er du på 5580,- inkl MVA

Lenke til kommentar
..men man får det man betaler for

Kødder du? Man får mer enn man betaler for, hastigheten min har alltid vært på ca 100 kbps over den jeg skal ha. Det er helt konge, har ikke en eneste klage, har ikke merket et eneste nedfall eller noe.

Må bare skryte litt, ville sagt Catch var en av Norges stabileste ISP'er.

Sant nok koster det, men de fortjener såpass, faktisk mer. :p

Mitt råd: Sats på SDSL fra Catch, det jeg har. ;)

Lenke til kommentar

Mio: NGT har SHDSL de også (SHDSL er litt mer stabil teknologi, litt bedre på lange linjeavstander, etc. enn SDSL). Ut i fra posten din så det ut som om du kanskje ikke var klar over det?

MrNielsen: Du spurte om det var dumt å bestille hos Catch? Vel, det kan jeg ikke fortelle deg, men det kan jo være kjekt å vite at du har 2 ukers ufravikelig angrefrist i henhold til norsk lov. Hvis du skulle finne bedre tilbud innen 2 uker er det bare å si fra til Catch. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...