Kris Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Håper en moderator kan fjerne den linken, eller legge den i spoiler med advarsel. Nå måtte jeg lukke nettleseren for å få bort den nettsiden. Da mistet jeg litt over 30 faner. Kan selvfølgelig finne igjen alle sidene, men er utrolig irriterende Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Du ba jo om det da du går inn i Rybak'd tråden! Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Vet dere hva? Dette synes jeg absolutt ingenting om. La Rybak være i fred... Lenke til kommentar
Kris Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Nei, jeg ba ikke om å få nettleseren min til å henge seg opp ved å lese i denne tråden. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Vet dere hva? Dette synes jeg absolutt ingenting om. La Rybak være i fred...LEAVE RYBAK ALONE! I AM SERIOUS! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Scary! Endret 31. mai 2009 av WarpX Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg ser ikke helt det morsomme her...et par av linkene var bare til videoer som både ødelegger og sprer en låt vi allerede er overeksponert for, i tillegg til å ødelegge youtube med søppel, og en annen link kræsja nesten nettleseren min. Hvor er humoren? Hvor er poenget? Er det noe som er komisk her, så er det vel alle de som misliker denne sangen og Alexander Rybak så voldsomt som de sier de gjør, og likevel bruker så mye tid på å lage, spre og diskutere diverse videoer av han. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) LEAVE RYBAK ALONE!! Hes a HUMAN!! Your lucky he even performed for you BASTARDS!! all u ppl care about is moar moar moar and making views out of him on youtube!!!! Endret 1. juni 2009 av Duffo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå